لوگو امرداد

مدیریت مالی موضوع سخنرانی اتاق بازرگانی زرتشتیان

11 19 1نشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران با موضوع «آنچه که ما باید درباره تورم و مدیریت مالی در دوران رکود و رونق در تبدیل سرمایه بدانیم» و سخنان کارشناسی جمشید دارابیان برگزار می‌شود.
سرمایه‌گذاری چند دوره‌ای در بازار سرمایه کمک می‌کند تا پیچیدگی‌های مرکب‌شدن دارایی در دوره‌های مختلف را ممکن سازد. برای سرمایه‌گذاری چند دوره‌ای چند مدل وجود که البته فرمول محاسبه آن‌ها کمی پیچیدگی دارد. برای محاسبه آن نیاز به تجربه و تخصص خواهید داشت به‌طور ساده، فرض کنید شما قصد سرمایه‌گذاری دارید، مانند قصد دارید سرمایه خود را به بانک بسپارید، اگر برنامه شما از این کار برای مدت یک سال باشد یعنی شما سرمایه‌گذاری یک دوره‌ای انجام داده‌اید. اما اگر قصد شما برای سرمایه‌گذاری چند ساله است به نوعی سراغ نوع دوم، یعنی سرمایه‌گذاری چند دوره‌ای در بازارهای مالی ارز طلا و مسکن رفته‌اید.
این نشست با باشندگی جمشید دارابیان، بازنشسته بانک ملی و بانک آینده و فرنشین کمیسیون مالی گردش ۴۴ انجمن زرتشتیان تهران، روز شنبه ۱۵ بهمن در ساعت ۱۸ در محل انجمن زرتشتیان تهران برگزار می‌شود. از زرتشتیان علاقه‌مند دعوت می‌شود در این نشست شرکت کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09