دیدار مسوولان اداره ارشاد در آتشکده زرتشتیان یزد

مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد یزد از آتشکده زرتشتیان یزد دیدن کردند.

در این دیدار که 12 بهمن‌ماه 1401 خورشیدی انجام شد شماری از زرتشتیان باشنده بودند و موبدان با به‌جا آوردن نیایش سربلندی ایران‌زمین را از پروردگار خواستار شدند.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *