لوگو امرداد

انجمن زرتشتیان شیراز شرایط پذیرش مسافران نوروزی را اعلام کرد

anjoman shiraz1انجمن زرتشتیان شیراز همچون سال گذشته در نوروز 1402 نیز پذیرای مسافران زرتشتی از شهرهای دیگر خواهد بود.
انجمن زرتشتیان شیراز در آگهی‌نامه‌ای که منتشر کرده است، شرایط ویژه‌ای را برای باشندگی مسافران نوروزی زرتشتی به آگاهی رسانده و تاکید نموده است تنها با رعایت این شرایط امکان حضور مسافران وجود خواهد داشت.
متن این آگهی‌نامه بدین ترتیب است:
انجمن زرتشتیان شیراز در نظر دارد در راستای توجه به نیاز روحی و روانی هازمان زرتشتی که به یقین سفرهای نوروزی می‌تواند در جهت رفع بخشی از این نیاز کمک شایانی بنماید، نوروز 1402 نیز پذیرای مهمانان گرامی باشد. انجمن زرتشتیان شیراز در ایام نوروز تنها میزبان همکیشانی خواهد بود که مطابق شیوه‌نامه‌ی تعیین شده جهت رزرو و مراجعه عمل کنند و از پذیرش همکیشانی که بدون رزرو و دریافت کد تایید به شیراز می‌آیند، معذور خواهد بود.
۱- به همراه داشتن کارت شناسایی زرتشتی برای سرپرست و تمامی همراهان الزامی خواهد بود.
۲- بیشینه مدت اقامت ۳ شب خواهد بود و ساعت حدودی آغاز و پایان اقامت در هنگام رزرو می‌بایست اعلام گردد و امکان تمدید مدت وجود نخواهد داشت، زیرا سایرین بر حسب رزرو انجام شده به شیراز سفر خواهند کرد و بایستی اتاق در زمان مقرر خالی شود تا در اختیارشان قرار گیرد.
۳- شماره اتاق برحسب تعداد نفرات و اتاق های خالی موجود در تاریخ درخواستی، هنگام رزرو تعیین خواهد شد و پس از دریافت کدتایید و باشندگی در شیراز امکان جابجایی و تعویض اتاق وجود نخواهد داشت.
۴-کرایه مرتبط با مدت اقامت بایستی بلافاصله پس از برقراری تماس و اعلام آغاز و پایان اقامت و دریافت کد تایید و اعلام مبلغ به شماره کارت تعیین شده واریز و تصویر فیش ارسال گردد، در صورت عدم واریز تا یک ساعت پس از دریافت کد تایید، رزرو صورت گرفته کنسل خواهد شد و اتاق رزرو شده در اختیار سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.
۶- کرایه برای تمامی اتاق های مجموعه به ازای هر نفر (بالای ۷ سال) یکسان و به ازای هر شب اقامت محاسبه خواهد شد.
۷- همراه داشتن ملحفه‌ی شخصی جهت راحتی و حفظ تندرستی مهمانان توصیه می گردد. (البته این انجمن آمادگی در اختیارگذاشتن ملحفه ی یکبارمصرف با دریافت هزینه‌ی آن جدا هزینه‌ی اقامت را دارد)
۹- برای زوج های جوان همراه داشتن شناسنامه علاوه بر کارت ملی و کارت شناسایی زرتشتی الزامی است.
۱۰- شرایط تعیین شده از 25 اسفندماه برقرار شده و تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت.
مجدد تاکید می‌شود، همکیشان بدون رزرو و دریافت کد تایید به هیچ عنوان شیراز را با این ذهنیت که پس از مراجعه پذیرش خواهند شد، انتخاب نکنند؛ زیرا اتاق‌ها برحسب گنجایش و رزروهایی که صورت می‌پذیرد تکمیل خواهد بود و امکان پذیرایی از مهمانان خارج از این شرایط وجود نخواهد داشت.
همکیشان جهت رزرو و دریافت کد تایید از تاریخ 22 اسفندماه 1401 می‌توانند همه روزه از ساعت 18 تا 19 با شماره ۰۹۱۷۵۰۶۸۷۴۱ تماس حاصل کنند. به تماس‌ها خارج از ساعت اعلامی پاسخ داده نخواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با بهترین درودها
    یادش بخیر زنده یاد افلاتون سهرابی که برخورد خوب وبیادماندنی برای مسافرین بیادگار گذاشت . شوربختانه این اگاهی نامه زیبنده انجمن زرتشتی نیست ! بیشتر تهدیدنامه است تا اگاهی دادن .
    سال نو بر همگان خجسته باد

    1. درود فرشید عزیز، به درستی از نیکویی های روانشاد سهرابی یاد کردی ولی شوربختانه برخلاف مرام ایشان به آگاهی نامه انجمنی که میراث ماندگار ایشان است تاخته اید، به نظرم این آگاهی نامه منطبق بر حساسیت ها و نظم و جدیت ایشان می باشد و به یقین اگر آن روانشاد در جمعمان حضور داشت زیر این آگاهی نامه را با تایید امضا میزد ، این قوانین به غیر از مدت سه شب ، تماما در زمان حیات ایشان نیز وجود داشت و با جدیت رعایت میشد. امیدوارم با قلم و اظهارنظرهای نیکو و سازنده و نقدهای منصفانه در راه آن روانشاد که به همازوری تاکید داشت گام برداریم. به شیرازی ها و همتشان درود میفرستم گرچه سال هاست فرصت دیدار و سفر به شیراز را نیافته ام.

    2. درود، این آگاهی نامه تنها مکتوب کردن قوانینی است که سالیان سال پیوسته برقرار بوده و رعایت شده است. تنها قانون محدودیت سه شب به قوانین پیشین اضافه شده است که این قانون هم پس از اجرای آزمایشی در سال گذشته و تایید بیشتر مسافران در سال جدید نیز اجرا شده است، زیرا این قانون امکان می دهد تعداد بیشتری از همکیشان بتوانند در ایام‌ نوروز از امکانات پذیرشگاه و حضور در پذیرشگاه شیراز استفاده کنند و اینکه در گذشته حضور همکیشان بدون رزرو قبلی باعث میشد هنگام مراجعه به پذیرشگاه با نبود جا و پر بودن اتاق ها مواجه شوند که این نقص هم با امکان رزرو‌و‌اطلاع از وضعیت اتاق ها برطرف شده است. بازهم خوشحال خواهیم شد اگر پیشنهادی دارید کتبا انجمن زرتشتیان شیراز را جهت طرح در جلسه انجمن و در صورت تایید بهره گیری در سال های آتی راهنمایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30