همراه با بارش باران بهاری

برگزاری دیدوبازدید نوروزی در شیراز

زرتشتیان شیرازی نخستین روز نوروز را با دیدوبازدید همگانی در مجموعه ی دینی، فرهنگی و ورزشی شیراز آغاز کردند.

در حالی‌که بوی نم بارانی که از شب گذشته و همزمان با آغاز سال نو باریده بود به مشام می‌رسید، از ساعت 10 بامداد یکی پس از دیگری سر و کله‌ی شیرازی‌ها و مهمانان‌شان پیدا شد. زمانی نگذشت که هم‌همه‌ی دیدوبازدید و شادباش گفتن‌ها به اوج خود رسید. برخی در آتشکده سرگرم نیایش و راز و نیاز با پرودگار بودند. گروهی خاطرات‌شان را مرور می‌کردند، کودکان آماده‌ی عیدی گرفتن بودند و برخی هم با سفره‌ی هفت‌سینی که از سوی هموندان کمیسیون ورزش به سرپرستی آرمه‌ئیتی کاویانی چیده شده بود، فرتور یادگاری می‌گرفتند. در این مدت آسمان نظاره‌گر دیدوبازدیدها و شادی و شور و شوق باشندگان بود، ساعتی نگذشت که آسمان هم اشک شوق در چشمانش حلقه زد، اشکی که لحظاتی باران شد و بارید تا نویدبخش سالی پربرکت باشد. فرتورهای دیدوبازدید نوروزی امسال را به تماشا می‌نشینیم:

فرتور یادگاری خسرو قدس فرنشین انجمن با نونهالان

فرتورها از شهرام پوردهی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *