برگزاری آیین شاباش در درِمهر قاسم‌آباد

همزمان با گرامیداشت زادروز اشوزرتشت، آیین «شاباش» در درِمهر قاسم‌آباد برگزار شد.

یک‌شنبه ششم فروردین‌ماه 1402 خورشیدی شماری از همکیشان در قاسم‌آباد یزد در درِمهر گردهم آمدند و همزمان با زادروز اشو زرتشت، پیام‌آور آریایی، در آیین «شاباش» شرکت کردند. مراسم شاباش قاسم‌آباد ساعت ۱۱ آغاز شد. در آیین شاباش پیشکشی از سوی زرتشتیان ساکن این روستا به نگاه‌بان آتش داده می‌شود تا آتش‌بند برای نگهداری درِمهر از آن استفاده کند. پذیرایی ناهار از دهش نیک‌اندیش رشید جمشید ماوندادی و همسرشان مهوش خدارحم امیرانی در تالار استاد ماهیار اردشیر انجام شد.

         

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *