مقام دوم دبستان گیو در مسابقات استانی تنیس روی‌میز

دبستان دخترانه‌ی گیو نماینده‌ی تیم تنیس روی میز منطقه ۶ شهر تهران در مسابقات استانی شرکت کرد و مقام دوم را به‌دست آورد.
تیم تنیس‌روی میز دبستان گیو از منطقه 6 آموزش‌وپرورش تهران با بازی روشا رشیدی دانش‌آموز زرتشتی پایه‌ی دوم، رزا بابایی دانش‌آموز پایه‌ی اول، باوان ارجمند، پایه چهارم و ستاره سیستانی، دانش‌آموز زرتشتی پایه‌ ششم در این دوره مسابقات استانی، مقام دوم را در شهر تهران از آنِ خود کرد.

دبستان گیو دارنده‌ی مقام اول شطرنج و فوتسال، مقام دوم تیمی تنیس‌ روی‌‌میز، مقام سوم داژبال، مقام سوم بدمینتون منطقه 6 آموزش و پرورش در مسابقات دانش‌آموزی سال تحصیلی 1402- 1401 است.

نشان محیط زیست (با طبیعت مهربان باشیم)
از سمت راست: لیلا امجدی مدیر دبستان گیو
روشا رشیدی دانش آموز زرتشتی کلاس دوم
رزا بابایی دانش‌آموز کلاس اول

ستاره سیستانی
باوان ارجمند

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *