لوگو امرداد

گزارش تصویری نشست پرسش‌وپاسخ انجمن زرتشتیان تهران

نخستین نشست پرسش‌و‌پاسخ هموندان گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران پیرو فراخوانی که به آگاهی همکیشان رسید، بامداد آدینه 22 اردیبهشت‌ ماه 1402 در تالار ایرج برگزار شد.
نشست پرسش‌و‌پاسخ با باشندگی افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن‌ زرتشتیان‌‌ تهران، شاه‌بهرام سیروسی، خزانه‌‌دار، فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون فرهنگی، بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی، ساسان نیکنام، فرنشین کمیسیون ساختمان و موقوفات، نوذر نوذری، دبیر و هموند کمیسیون موقوفات، مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات،  اردشیر خسرویانی، هموند هیات مدیره، فرشاد خورشیدیان و مهرداد کاویانی بازرسان انجمن زرتشتیان تهران همراه با باشندگی نزدیک به 70 تن از همکیشان برگزار شد.
گردانندگی این نشست بر‌دوش فرامرز پوررستمی، فرنشین روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران بود. در این نشست به پرسش‌های باشندگان که به روش نوشتاری در اختیار گرداننده نشست قرار می‌گرفت، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، فرنشین روابط عمومی انجمن و نمایندگان کمیسیون‌ها، هرکدام به فراخور پرسش و با‌ توجه به حوزه‌ی کاری خودشان به پاسخ‌گویی می‌پرداختند. در این نشست به برخی باشندگان سه دقیقه زمان داده شد تا اگر پرسش دارای ابهام است با روشن‌سازی بیشتر آن ابهام را برطرف کنند. در این نشست 35 پرسش بیان شد از جمله قرارداد 3 درصدی مدارس، آموزشگاه‌های زرتشتیان‌، پارک مارکار یزد، خانه دانشجویان، پذیرشگاه پارسایی و مراکز درمانی بود. در پایان نشست مهرداد کاویانی به‌عنوان بازرس انجمن گلایه‌های خود را از انجمن بیان کرد که افشین نمیرانیان به آن گلایه‌ها پاسخ داد. 

این نشست سه ساعت به درازا کشید و در ساعت 12 پایان یافت. گزارش کامل از نشست در دست تهیه است و به‌زودی از تارنمای امرداد در دسترس خوانندگان قرار می‌گیرد.

در زیر فرتورهای از این نشست را می‌بینید.

01

فرامرز پوررستمی، گرداننده نشست

02

03 04

از راست:شاه‌بهرام سیروسی، اردشیر خسرویانی، افشین نمیرانیان، بابک شهریاری، فرشاد فرهی‌فر، ساسان نیکنام، نوذر نوذری، مهردخت شهریاری

06

07

08

11 12

13 10

15 10

17 10

18 8

19 8

موبدیار مهرزاد کاویانی، پرسشگر

21 6

23 7

25 5

مهرداد کاویانی، بازرس انجمن

فرتور از آناهیتا عبد شریف‌آبادی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30