لوگو امرداد

گزارش از نشست آموزشی سی‌اُمین همایش مانتره

10 13كانون دانشجویان زرتشتی با همیاری هیات‌اجرایی آدریان بزرگ، آموزش گات‌ها‌خوانی، واژه‌شناسی و دین دبیره را در راستای آمادگی نونهالان، نوجوانان و جوانان زرتشتی برای سی‌اُمین همایش مانتره آغاز کرد.
این دوره از آموزش گات‌هاخوانی در رده‌‌ی سنی زیر 10 سال، 10 تا 13 سال و بالای 13 سال و در بخش‌های گوناگون اوستاخوانی، برای باشندگی پربارتر شركت‌كنندگان تهرانی در همایش مانتره، از آدینه هشتم اردیبهشت‌ماه 1402 خورشیدی آغاز شده است. آموزش به استادی موبدیار پریا ماوندی، نگار بزرگ چمی و پریسا رایومند، سرپرستی دادبه اورنگی و به كوشش كانون دانشجویان زرتشتی با همیاری هیات اجرایی آدریان، روزهای آدینه هر هفته در آدریان بزرگ تهران برگزار می‌شود.
نخستین نشست گات‌هاخوانی برای آشنایی بیشتر شركت‌كنندگان و باشندگان با بخش‌های گوناگون همایش مانتره، با آگاهی‌رسانی هموندان كانون دانشجویان زرتشتی و مسوولان مانتره 30 درباره‌ی زمان و نحوه‌ی نام‌نویسی، رده‌های گوناگون اوستاخوانی، شرط گروه‌های سنی، مانترک، بخش‌های اردو همایش و … همراه بود.
در ادامه نشست پگاه بزرگ‌چمی، هموند هیات مدیره و رابط شورای دینی كانون دانشجویان زرتشتی به نمایندگی از تیم برگزاری سی‌اُمین همایش مانتره همراه با آگاهی‌رسانی تكمیلی به باشندگان درباره چگونگی برگزاری این دوره از مانتره، از یاری و همراهی دادبه اورنگی و هیات اجرایی آدریان بزرگ با كانون و همایش مانتره همچون گذشته، سپاسگزاری کرد. پارمیدا شاه‌بهرامی نیز از برنامه‌های مانترک و اردوی همایش سخن گفت. فرزین دستان، هماهنگ‌كننده سی‌اُمین همایش مانتره نیز از همازوری شركت‌كنندگان و باشندگان، سپاسگزاری کرد.
در پایان نشست، دادبه اورنگی به نمایندگی از هیات اجرایی آدریان بزرگ از تمامی برگزاركنندگان همایش مانتره در كانون دانشجویان زرتشتی، آموزگاران كلاس‌های گاتاخوانی نیز به پاس فرادهی گات‌ها به نونهالان و نوجوانان زرتشتی، و از همراهی و همیاری خانواده‌ها به شوند پیگیری تمرین و یادگیری فرزندانشان، سپاسگزاری کرد.
همچنین در نشست نخست، هم‌زمان با برگزاری كلاس‌ها پریناز اردشیریان، مسوول اوستاخوانی سی‌اُمین همایش مانتره به همراه گروه همکار خود و با همیاری خانواده‌های شركت‌كنندگان، تكمیل پرونده و مدارک آنها را برای آسانی در نام‌نویسی انجام دادند.
این دوره از آموزش گات‌هاخوانی به‌گونه حضوری در آدریان بزرگ تهران برای شركت‌كنندگان همایش مانتره تا شهریورماه 1402 و تا مرحله پایانی همایش مانتره ادامه خواهد داشت. سی‌اُمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی، روزهای 15، 16، 17 شهریورماه 1402 در همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری از آغاز نشست آموزشی مانتره 30

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06