جشن الفبای دبستان گیو

با رسیدن به روزهای پایانی سال تحصیلی کودکان پایه اول دبستانی فراگرفتن الفبا، که بنیان زندگی آنان را می‌سازد را با شادی جشن گرفتند.
سال تحصیلی 1402-1401 برای این کودکان آغاز سفر علم و دانش است و 30 دانش‌آموز پایه اول دبستان گیو که هشت تن از آنان کودکان زرتشتی هستند در روز نهم خورداد 1402خورشیدی جشن الفبای خود را با همراهی خانواده و آموزگارشان خانم طاهری جشن گرفتند.
دبستان گیو با دیرینگی بیش از ۷۰ سال یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی زیر پوشش انجمن زرتشتیان تهران است.
گزارش تصویری از جشن الفبای دبستان گیو، روز سه‌شنبه نهم خورداد ماه 1402 خورشیدی، را در دنباله می‌بینید:

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *