لوگو امرداد

بازگشت دوچرخه‌سواری به جام جان‌باختگان با یاد مهیار فرزانه

20230606 200818رقابت‌های دوچرخه‌سواری به‌عنوان یکی از رشته‌های انفرادی و به یادبود روانشاد مهیار فرزانه، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری نوجوان زرتشتی، در چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان برگزار می‌شود.

 دوچرخه‌سواری در رده‌های استقامت آقایان، استقامت بانوان، تایم تریل سرعت آقایان و تایم تریل سرعت بانوان به رقابت گذاشته می‌شود. امسال این ورزش جایگزین رشته کاراته شده است. رقابت‌های دوچرخه‌سواری آخرین بار در سی‌ و پنجمین دوره پیکارهای جام جان‌باختگان برگزار شده بود.
ریز برنامه مسابقات، از تارنمای امرداد و کانون دانشجویان زرتشتی آگاهی‌رسانی خواهد شد.

روانشاد مهیار فرزانه، زاده ۱۳۸۲، یکی از استعدادهای دوچرخه‌سواری کشور و از مقام‌آوران مسابقات گوناگون ملی و استانی بود. روانشاد مهیار فرزانه در سن ۱۷ سالگی، در پنجم اریبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ در رخداد تصادف هنگام تمرین، درگذشت.

چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان زرتشتی از ۱۶ تا ۲۰ امرداد ماه ۱۴۰۲ در همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.
ورزشکاران زرتشتی علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جام جان‌باختگان، می‌توانند از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از تارنمای kdz.ir نام‌نویسی انجام دهند. برای دریافت آگاهی بیستر از ساعت ۱۷:۳۰ با شماره‌ی ۶۶۷۴۴۶۷۰ و یا با شناسه کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ در پیوند باشید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19