لوگو امرداد

فراخوان کارگروه دینی زرتشتیان برای شرکت در دوره بازآموزی

5 7پیرو فراخوان کارگروه دینی، زرتشتیان علاقه‌مند به توسعه مهارت‌های آموزش دینی، می‌توانند در دوره‌ی بازآموزی آموزگاران دینی شرکت کنند.

برپایه‌ی مصوبه کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور، همکیشانی که مایل و علاقه‌مند هستند تا مهارت‌های آموزشی خود را در حوزه‌های دینی بهبود دهند، این فرصت را دارند تا در دوره بازآموزی آموزگاران زرتشتی سراسر کشور که در ۱۲ و ۱۳ امردادماه 1402 خورشیدی در پردیس دانش مارکار یزد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دوره‌ی بازآموزی آموزگاران زرتشتی هر ساله در تابستان برگزار می‌شود و روی افزایش دانش دینی و مهارت‌های تدریس آموزگاران کلاس‌های دینی در شهرهای گوناگون ایران تمرکز دارد.

شایان یادآوری است که شرکت در این دوره آموزشی برای افراد علاقه‌مند به حوزه آموزش و پرورش و زمینه‌های دینی زرتشتی سودمند است، اما تعهدی برای مدارس و کلاس‌های دینی استان‌های گوناگون برای همکاری با این افراد به عنوان آموزگار دینی ایجاد نخواهد کرد.

افراد علاقه‌مند به شرکت در دوره بازآموزی، لازم است بیشینه تا ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ خورشیدی، برای نام‌نویسی در این دوره به مدیر کلاس‌های دینی زرتشتی شهر یا استان خود مراجعه کنند.

سیزدهمین دوره بازآموزی امسال پس از وقفه‌ ناشی از همه‌گیری کرونا، دوباره به روش حضوری برگزار خواهد شد. در سه سال گذشته، دوره‌ی بازآموزی به شیوه‌ی مجازی و با همکاری پردیس علم و فناوری اجرا شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29