لوگو امرداد

انتخابات سازمان زنان زرتشتی تهران

مجمع همگانی نوبت دوم سازمان زنان زرتشتی تهران به‌شوند برگزارنشدن آن در نوبت نخست که در تاریخ سه‌شنبه 23 خوردادماه 1402 خورشیدی بود، در ساعت 9 و 30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ششم تیرماه در تالار خسروی برگزار شد.
این جلسه ساعت 9 و 43 دقیقه با سخنان فرنشین سازمان زنان زرتشتی تهران مهرانگیز شهزادی آغاز شد. در این نشست نیره میرزابابایی نماینده وزارت کشور بر انتخاب هیات‌مدیره جدید نظارت داشت و درستی این رای‌گیری به تایید نماینده وزارت کشور رسید.
در آغاز نشست امروز هموندان هیات نظارت بر انتخابات که پنج تن بودند (یک تن فرنشین، یک تن جانشین و سه تن ناظر) خودشان را برای باشندگان معرفی کردند و سپس در حضور نیره میرزابابایی باشندگان باشنده در تالار هموندان این هیات‌نظارت را با بالا‌بردن دست تایید کردند.
هموندان هیات نظارت بر انتخابات: بنفشه یزدگردی، کشور کاووسی ، پروین بهروزی، شیرین کاویانی و انوشه باستانی بودند.
سپس نماینده وزارت کشور گفت: یکی را به عنوان فرنشین و یکی را به عنوان نایب ریس از بین خودتان انتخاب کنید. با نظر هیات نظارت انوشه باستانی به عنوان فرنشین و شیرین کاویانی به عنوان نایب رییس و سه تن دیگر به عنوان ناظر بر انتخابات، انتخاب شدند.
بعد از معرفی و تعیین هموندان هیات نظارت مهرانگیز شهزادی تاریخچه‌ای از سازمان زنان زرتشتی تهران را برای باشندگان بیان کرد: هیات مدیره سازمان زنان زرتشتی تهران از سال 1329 تشکیل شده و دارای اساس‌نامه است 9 نفر عضو اصلی هیات‌مدیره و سه نفر عضو جانشین (:علی‌البدل)  و یک نفر بازرس به همراه یک بازرس علی‌البدل دارد. این سازمان یک سازمان فرهنگی است که شامل آموزش بهداشت و کمک به هم‌نوع است و افزون بر این سازمان زنان زرتشتی تهران شامل کمیسیون‌هایی مانند: آموزشی، روابط عمومی، گردش‌گری و طرح‌حساس است که این طرح مخفف کلمه حفظ سلامت افراد سالمند است. به این معنی که ما شعبه‌ای از انجمن آلزایمر  ایران هستیم و برای پیشگیری از آن  تلاش می‌کنیم. تمام افراد سالمند هموند این طرح هستند و هفته‌ای یکبار دور هم جمع می‌شوند و کارهایی که به تقویت حافظ کمک می‌کند را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: دولت جمشیدی به شوند مسافرت نتوانست در این جلسه باشنده باشد و به جای وی بیژن نوشیروانی که همیار این سازمان است خلاصه گزارش مالی را به هیات مدیره خواهد داد. سپس بیژن نوشیروانی به جایگاه رفت و گفت: در این گزارش به پنج گروه شامل: نیازمندان، افرادی که به علت ابتلا به کرونا کارشان را از دست داده بودند همچنین کودکان این خانواده‌ها و افرادی که به علت بیماری زمان‌بر نیاز به کمک مالی داشتند و افراد سرطانی که هزینه درمان این بیماری به خانواده‌ی آن‌ها فشار وارد کرده بود اشاره شده است که در این تراز مالی مبلغ 700 میلیون تومان به این پنج گروه اختصاص داده شده است و سپس نوشین فرامرزیان به عنوان بازرس سازمان زنان زرتشتی تهران این گزارش را تایید کرد.
نوشین فرامرزیان گفت: «کلا عملکرد سازمان زنان زرتشتی تهران در این چند سال مورد تایید اینجانب است و در زمان کرونا تمامی کمیسیون‌ها تک‌به‌تک به وظایف خودشان به شکل کامل عمل کردند و جملگی مورد تایید من است».
نیره میرزابابایی نماینده وزارت کشور از باشندگان خواست تا با بالابردن دست این گزارش مالی و گفته‌های بازرس سازمان را  تایید کنند و باشندگان هم با بلندکردن دست خود ترازمالی و سخنان نوشین فرامرزیان را تایید کردند.
پس از آن نوبت به معرفی نامزدها رسید که خودشان را برای باشندگان معرفی کنند و نام هرکدام از آنها روی تخته سفید موجود در تالار برای شمارش آرا نوشته شد.
سپس نوبت به رای‌گیری رسید که نماینده وزارت کشور گفت: «حتما اسامی را دقیق و به شکل کامل با نام کوچک و فامیل بنویسید تا حق کسی پایمال نگردد».
ساعت 10 و 30 دقیقه باشندگان با دردست داشتن کارت هموندی سازمان زنان به سمت میز برگه‌ی‌ رای رفتند و با دریافت برگ رای و نوشتن نام فرد مورد نظر خود آن را در حضور نماینده وزارت کشور به صندوق انداختند ساعت 11 با بیان پایان رای‌گیری صندوق در حضور نیره میرزابابایی گشوده شد و هر 51 رای گرفته شده خوانده شد.
نتایج شمارش آرا پس از خوانش رای‌ها به آگاهی باشندگان رسید.
1- پروین اشیدری 49 رای
2- مهرانگیز شهزادی 42 رای
3- سیما بزرگ چمی 37 رای
4- فرنگیس کیوانی 33 رای
5- سیمین فرامرزیان 29 رای
6- دولت جمشیدی 25 رای
7- مروارید فرهمند 23 رای
8- مهرناز خسروی 21 رای
9- ژیلا غیبی 21 رای
10- رکسانا پرتوی نیا 21 رای
11- میترا نمیرانیان 18 رای
12- هما بانکی 17 رای
13- مروارید کیقبادی 14 رای
14- مهناز فروغی 11 رای
15- مهوش فرجودی 11 رای
بازرسان
1- نوشین فرامرزیان 32 رای
2- گلستان دهنادی 6 رای
این رای‌گیری پس از اتمام به تایید نماینده وزارت کشور رسید و صورت‌جلسه شد.
به این ترتیب: پروین اشیدری، مهرانگیز شهزادی، سیما بزرگ‌چمی، فرنگیس کیوانی، سیمین فرامرزیان، دولت جمشیدی، مروارید فرهمند، مهرناز خسروی و ژیلا غیبی به‌عنوان هموندان اصلی و رکسانا پرتوی‌نیا، میترا‌ نمیرانیان و هما بانکی به عنوان هموندان علی‌البدل برگزیده شدند همچنین نوشین فرامرزیان به سمت بازرس سازمان زنان زرتشتی تهران تهران برگزیده شد.
سه تن از نامزدها به شوند اینکه هرکدام 21 رای آوردند با قرعه‌کشی در حضور نماینده وزارت کشور دو تن از آنان به عنوان هموند اصلی انتخاب شدند و یک نفر هموند علی‌البدل شد.
رای گیری در ساعت 12 به پایان رسید.

1 13

سازمان زنان زرتشتی تهران، بنیاد 1329

2 11

مهرانگیز شهزادی، فرنشین انجمن سازمان زنان زرتشتی تهران

0 3

هموندان هیات نظارت بر انتخابات: بنفشه یزدگردی، کشور کاووسی ، پروین بهروزی، شیرین کاویانی و انوشه باستانی

3 11

4 11

بابایی نماینده وزارت کشور

5 10

7 11

بیژن نوشیروانی، همیار سازمان زنان زرتشتی تهران

8 9

نوشین فرامرزیان

9 10

پروین اوشیدری

10 8

11 8

سیما بزرگ چمی

12 9

هما بانکی

14 8

مهرناز خسروی

35 2

مهرانگیز شهزادی

13 7

ژیلا غیبی

15 8

سیمین فرامرزیان

16 8

مهناز فروغی

 

17 8

مهوش فرجودی

18 6

مروارید فرهمند

46 1

فرنگیس کیوانی

51 1

مروارید کیقبادی

22 7

میترا نمیرانیان

47 1

گلستان دهنادی

23 6

نامزدهای انتخابات سازمان زنان زرتشتی تهران

24 3

نامزدهای بازرسان سازمان زنان

27 2

28 3

48 1

30 2

49 1

48 2

32 2

53

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. آقای مهرزاد عکسها مثل همیشه عالی هستند دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-22