لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

آیین بزرگداشت انوشه‌روان شهناز شهزادی در تالار خسروی برگزار می‌شود

28 2کانون دانشجویان زرتشتی از برگزاری آیین بزرگداشت و پرسه‌ی شادروان شهناز شهزادی در روز پنجشنبه هشتم تیرماه خبر داد.
هموندان و قدیمی‌های کانون دانشجویان زرتشتی، همراهان همایش‌های اوستاخوانی و گات‌هاشناسی مانتره، از همکیشان دعوت کرده‌اند با شرکت در آیین بزرگداشت انوشه‌روان شهناز شهزادی، شادی روان و سپاس از دین‌یاران را افزون سازند.
آیین پرسه و بزرگداشت شادروان شهناز شهزادی پنجشنبه هشتم تیرماه 1402 از ساعت 18 تا 20 در تالار خسروی برگزار می‌شود.
متن دعوت‌نامه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی به شرح زیر است:
کسی که در پرتو راستی و پاکی هر کاری را چون پرستش پروردگار انجام دهد، از دیدگاه هستی‌بخش دانای بزرگ بهترین هستی‌هاست. کسانی‌که در گذشته و حال چنین بوده و هستند آنان را با احترام و به‌نام یاد کرده و کوشش خواهم کرد با کردار نیک به مقام والای آنها برسم. (گات‌ها، هات 51، بند 22)
برآنیم تا یاد شادروان شهناز شهزادی، کنشگر دینی هازمان زرتشتی و یار و پشتیبان دین بهی را گرامی بداریم، باشد تا روانش در گروسمان شاد و پویندگان راه اشوزرتشت خشنود شوند.
آیین بزرگداشت و پرسه‌ی این پژوهند‌ه‌ی گات‌ها و دلسوز هازمان زرتشتی از ساعت 18 تا 20 پنجشنبه 8 تیرماه در تالار خسروی برپا خواهد بود. همراهان آن روانشاد در همایش‌های اوستاخوانی و گات‌هاشناسی مانتره، هموندان و قدیمی‌های کانون دانشجویان زرتشتی از همکیشان دعوت می‌کنند تا با حضور در این آیین، شادی روان آن انوشه‌روان و شکوه سپاس از دین‌یاران را افزون سازند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با درود ،جامعه هر کاری برای زنده یاد بکند قطره ای از دریاست . امیدوارم کانون دانشجویان زرتشتی این برنامه را بصورت زنده پخش کند که دوستدارانش در سراسر گیتی بتوانند هم بهره شوند . پیشاپیش از توجه و … کانون سپاسگزاری میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-18