درخشش دو همکیش در جشنواره مادر و دختر

مژگان مژگانی و ستاره سیستانی، مادر و دختر منتخب دبستان گیو به همراه تیم منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران در جشنواره‌ی استانی مادر و دختر به مقام نخست تیمی دست یافتند.

ستاره سیستانی، دانش‌آموز زرتشتی پایه ششم دبستان گیو با همراهی مادر خود، مژگان مژگانی، پس از گذراندن مسابقات درون‌مدرسه‌ای از دبستان گیو برگزیده شدند و با پنج گروه مادر و دختر از دیگر آموزشگاه‌های منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران در قالب یک تیم از منطقه 6 راهی جشنواره استانی مادر و دختر شدند و در یک کار گروهی به مقام نخست دست یافتند. هر کدام از آموزشگاه‌های مناطق آموزش و پرورش با یک تیم شامل شش گروه مادر و دختر (مادر و دختر از پایه‌های چهارم، پنجم و ششم) در این جشنواره شرکت کرده بودند. در تیم منطقه 6 ستاره سیستانی از پایه ششم دبستان گیو به همراه مادرش مژگان مژگانی تیم را همراهی کردند. در این مسابقات که آدینه دوم تیرماه 1402 خورشیدی با شرکت دختران دانش‌آموز دوره‌ی دوم دبستان به همراهی مادران برگزار شد، همه‌ی گروه‌های مادران و دختران منتخب آموزشگاه‌های استان تهران در کنار یکدیگر بازی‌های ایستگاهی انجام دادند. تیم مادران و دختران منطقه شش آموزش و پرورش شهر تهران رکوردار بخش‌های مهارتی و آمادگی جسمانی شد و رتبه تیمی اول را در میان آموزشگاه‌های استان تهران کسب کرد.  تمرین آمادگی جسمانی، مهارتی و هماهنگی تیم منطقه شش با مربیگری دنیا دنیوی و سرپرستی خانم نوری در سالن ورزشی گلاب انجام گرفت و سرانجام با کسب رکورد 371/12 رتبه تیمی اول را در استان تهران به دست آوردند. این مراحل انتخابی و تمرین تیمی از آبان ماه سال گذشته آغاز شد تا به مسابقات استانی تیرماه امسال انجامید.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *