لوگو امرداد

دو همکار جدید به هیات‌اجرایی آدریان بزرگ تهران پیوستند

آدریان بزرگ تهران1با رای هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران، هیات‌اجرایی کنونی آدریان بزرگ تهران با دو همکار جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

از تیر ماه ۱۴۰۰ نخستین گروه هیات اجرایی برگزیده‌ی انجمن زرتشتیان تهران در آدریان بزرگ آغازبه‌کار کرد و دادبه اورنگی، بهروز جمشیدیان مبارکه، و فرزاد خدادادی شریف‌آباد خویشکاری سرپرستی، بهینه‌سازی و نگهداری آدریان بزرگ را برای دو سال در دست گرفتند. پایان دوره دو ساله فراخوان  عضویت در هیات‌اجرایی آدریان بزرگ تهران از سوی انجمن زرتشتیان تهران در خوردادماه 1402 خورشیدی منتشر شد. امرداد در گفت‌وگو با نوذر نوذری، دبیر هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران نتیجه فراخوان را پرسید، وی گفت: برپایه‌ی مصوبه‌ی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران به تاریخ دوشنبه 19 تیرماه، با رای مثبت به کارکرد هیات‌اجرایی کنونی، از میان 9 داوطلب که در فراخوان نام‌نویسی کردند، پنج نفر با آرای هیات‌مدیره انتخاب و برای دو سال به عضویت در هیات‌اجرایی آدریان بزرگ تهران منصوب شدند. سه تن از آنان در دوره پیش نیز این مسوولیت را به عهده داشتند. گروه پنج نفره هیات اجرایی به نام‌های: دادبه اورنگی، بهروز جمشیدیان مبارکه، فرزاد خدادادی شریف‌آباد، مهران کیهانی و مهران هرمزدیاران هستند.
اعضای هیات اجرایی حداکثر پنج نفر هستند، بدین ترتیب با پیوستن مهران کیهانی و مهران هرمزدیاران، هیات اجرایی آدریان بزرگ با پنج هموند تکمیل شد.
از سوی انجمن زرتشتیان تهران یک نفر رابط، در راستای ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان هیات و انجمن نیز انتخاب می‌شود. در این راستا فرشاد فرهی‌فر به عنوان رابط فرهنگی ورزشی انجمن زرتشتیان تهران همکاری می‌کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12