تصاویر آماده‌سازی پیرنارکی برای میزبانی از زرتشتیان

نیایشگاه پیر نارکی برای میزبانی از زرتشتیان در روزهای 12 تا 16 امردادماه، آماده‌سازی شد.

بهروز جراح، فرنشین انجمن زرتشتیان کوچه بیوک، متولی پیرنارکی از آماده‌سازی این نیایشگاه سپندینه در آستانه‌ی برگزاری آیین نیایش همگانی و گردهم‌آیی آیینی زرتشتیان خبر داد و گفت: با همیاری و همکاری گروه جوانان کوچه بیوک، پیرنارکی سم‌پاشی، پاکسازی و تمیزکاری محوطه و خیله‌ها، نصب و تعمیر روشنایی انجام شده و آماده‌‌ی میزبانی از همکیشان است.

زرتشتیان یزد و دیگر شهرهای ایران، از روز مهر تا ورهرام ایزد از ماه امرداد در گاهشمار زرتشتی برابر با 12 تا 16 امردادماه خورشیدی در این نیایشگاه گردهم‌ می‌آیند و به نیایش پروردگار می‌پردازند. امسال جشنواره‌ی آموزشی فرهنگی پیر نارکی و آیین سدره‌پوشی پنجشنبه 12 امردادماه 1402 برگزار می‌شود.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *