لوگو امرداد

رایومند گشتاسبی مدال‌آور واترپلو قهرمانی استعدادهای برتر ایران

3 17رایومند گشتاسبی در مسابقات واترپلو قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور رده زیر 14 سال با دستیابی به مدال برنز تیمی همراه با تیم تهران بر سکوی سوم قهرمانی ایستاد.
رایومند در مسابقات واترپلوی انتخابی با 40 ورزشکار از باشگاه‌های گوناگون در استخر آزادی به رقابت پرداخت. پس از ارزیابی مهارت، قدرت بدنی، سرعت و مسوولیت‌پذیری کار گروهی، برای عضویت در تیم سیزده نفره‌ی تهران انتخاب و زیر نظر مربی مهدی طیاران وارد اردوی المپیاد استعدادهای برتر 1402 شد. در پایان سه روز رقابت میان ۱۰ تیم شرکت‌کننده، تیم تهران مقام سوم را از آنِ خود کرد. در این دوره یزد به مقام اول رسید، اصفهان دوم شد. چهارمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور ویژه پسران در رده سنی زیر ۱۴ سال، به میزبانی هیات شنا استان تهران، ۱۹ تا ۲۲ امرداد ماه در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. رایومند پیش از برگزاری مسابقات واترپلو، در مسابقات شنای چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان زرتشتی که 18 امردادماه برگزار شد، با دستیابی به مقام اول در رشته‌های کرال سینه و مختلط جزو برترین‌های این دوره از جام معرفی شد.
این ورزشکار نوجوان نزدیک به دوسال است که حرفه‌ای روزی 3 ساعت به تمرین واترپولو می‌پردازد. شنا را از شش سالگی فراگرفته و با تمرین پیوسته به کسب مهارت در چهار شنای اصلی رسید. پس از دو سال دوری از ورزش در دوران همه‌گیری کرونا باردیگر تمرین شنا را ادامه داد. با ارزیابی مربی شنای خود و چون به بازی‌های گروهی بیشتر علاقه‌مند بود به تیم واترپلو حرفه‌ای پیوست و زیرنظر مربی محمدعلی حاجی‌محسن و سرمربی مهدی پنام‌تاش به آمادگی بدنی رسید. پس از گذراندن آزمون استقامت، سرعت و شنای سربالا برای مسابقات رده‌ی سن زیر 14 سال انتخاب شد. رایومند در پست بیرون راست دست بازی می‌کند.
رایومند فرزند شیرین و کیوان گشتاسبی، زاده‌ی هشتم آبان‌ماه 1388 خورشیدی، امسال پایه هفتم دوره‌ اول دبیرستان را گذرانده است. وی از خردسالی با تشویق خانواده به ورزش رو آورده و در رشته کاراته نیز دارای مدال نقره کشوری و برنز قهرمان قهرمانان کیوکوشین ایران است. این ورزیدگی که در کاراته کسب کرد، او را در انتخاب رشته‌ی واترپلو و رسیدن به موفقیت در مدت زمانی کوتاه، توانمند ساخت.

1 34 2 19 4 16

واترپولو رایومند گشتاسبی

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. رایومند عزیز این موفقیتت را نه تنها به خودت بلکه به پدرت و پدربزرگت و پدرپدربزرگت و تمام اجداد خودم و خودت تبریک میگم . امیدوارم همیشه صف شکن باشی و جرات انجام کارهائی را داشته باشی که پیش از تو کسی جرات فکر کردن بهشون را هم نداشته . ایران عزیز ما قطعا از اینگونه موفقیتها شادمان خواهد شد .

  2. درود بر رایومند عزیز
    زمانی که میبینم یک‌ورزشکار زرتشتی در رشته ای که در هازمان زرتشتی بابت ان جامی برکزار نمی شود و امکان نشان دادن استعدادهایش را ندارد، موفق عمل می کند بسیار شادمان می شوم، امیدوارم در مسیری که یاسمین افسرکشمیری، یسنا بهمردی و … در چنین رشته هایی نام اور شده اند، شما نیز موفق و افتخارافرین باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06