جشن یک سالگی کلاس قلاب‌بافی کرمان

یک سالگی کلاس قلاب‌بافی با دورهمی هموندان قلاب‌بافی در شاه‌ورهرام ایزد کرمان جشن گرفته شد.

گروهی از هموندان قلاب‌بافی پنجم بهمن‌ماه 1398 خورشیدی ساعت ۱۰بامداد در شاه‌ورهرام ایز د دور هم گردآمدند وبا پختن سیروگ و «چغوبریزو» یک سالگی کلاس را جشن گرفتند. سوم بهمن‌ماه سال گذشته، این کلاس به کوشش ویدا کیوان‌آذر هنرمند زرتشتی برپا شد و‌ در این مدت از کارهای دستی بافته شده دوبار نمایشگاه بر پا شده و افراد زیادی دراین کلاس‌ها آموزش دیده‌اند.

فرتورها از مهنوش فرهمند است.
4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *