لوگو امرداد

کتابِ زندگی آموختنی است اثر کامران فریدونی رونمایی می‌شود

photo 2023 08 25 10 47 46آیین رونمایی، جشن امضا و فروش ویژه کتابِ «زندگی آموختنی است»، نوشته‌ی کامران فریدونی پنج‌شنبه 9 شهریورماه در پردیس علم و فناوری برگزار می‌شود.
آنچه در این کتاب می‌خوانید کیفیتی از دستاوردها و تجربه‌های شخصی کامران فریدونی و شاگردان وی در سال‌ها برگزاری کارگاه‌های خودشناسی، بازیابی خلاقیت و مهارت‌های زندگی است که با سخنان و تجربه‌های نام‌داران تاریخ بشریت تایید و تاکید شده است. کتاب پیش رو تلاشی است برای آموزش راه و رسم زندگی و ابراز وجود، و برای کاربردی‌کردن آموزش‌های این کتاب و تبدیل آن‌ها به مهارت، تمرین‌هایی در هر هفته آورده شده است۔ با انجام تمرین‌هایش می‌توانید مهارت‌های لازم برای زندگی دلخواه را به دست آورید.
آن‌گونه که کامران فریدونی در معرفی کتاب آورده است در این کتاب برای ارایه‌ی مهم‌ترین درس‌های زندگی از منابعی بهره جسته که چکیده و تبلور آموخته‌ها و تجربه‌های جوامع بشری به شمار می‌آیند:
۱ . سخنان انسان‌های تاثیرگذار ۲. کتاب‌ها ۳. داستان‌ها و ضرب‌المثل‌ها ۴. تجربه‌ی شاگردانش ۵. تجربیات شخصی. این کتاب برای برگزاری کارگاه «‎زندگی آموختنی است» نوشته و طراحی شده است، شامل مهم‌ترین و بهترین درس‌های لازم برای آفریدن بهترین زندگی که می‌توانیم داشته باشیم.
در پشت جلد کتاب می‌خوانیم آنچه انسان را از دیگر موجودات متمایز می‌کند آموختن و پروراندن مهارت‌هایی برای زندگی بهتر است. چندوچون آموخته‌ها و میزان مهارت هر کس جایگاه او را روشن می‌کند.
در بخش آغازین کتاب از زندگی‌نامه کامران فریدونی می‌خوانیم. کامران فریدونی بنیادگذار دوره‌ی کافه خلاقیت، مربی و مشاور کارگاه‌هایی درباره‌ی مهارت‌های زندگی است. او هم‌اکنون به‌عنوان نویسنده و پژوهش‌گر مسایل تربیتی و منتقد هنری در مطبوعات فعالیت دارد. وی درباره‌ی انگیزه نوشتن این کتاب این‌گونه بیان می‌کند که سال‌ها فعالیت او به‌عنوان معاون پرورشی و مشاور دبیرستان ماندگار فیروز بهرام وی را متوجه این حقیقت ساخت، آنچه پیش و بیش از هر چیز باید به دانش‌آموز یاد داده شود مهارت‌های زندگی است و همین نکته موجب شد تا با گذراندن دوره‌های مرتبط، تصمیم به ایجاد کافه خلاقیت بگیرد. کافه خلاقیت شامل کارگاه‌هایی با رویکرد آموزش مهارت‌های ارتباطی و زندگی است.
کتاب زندگی آموختنی است، اثر کامران فریدونی در 383 رویه با همکاری نشر کلید آموزش به چاپ رسیده است. چاپ نخست آن در 1000 نسخه خوردادماه 1402 به بازار کتاب آمده است. آموزه‌های این کتاب در دو بخش برای تربیت (پرورش) تن و ذهن آماده شده است. بهای کتاب 460 هزار تومان است. کتابِ «زندگی آموختنی است» در آیین رونمایی و جشن امضا، پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 از ساعت 17 تا 19:30 به‌گونه ویژه با 35 درصد تخفیف (تکرارنشدنی)، به فروش می‌رسد. به این مناسبت، نام‌نویسی در کارگاه «زندگی آموختنی است» که برای نخستین‌بار برمبنای آموزه‌های کتاب برگزار می‌شود با 50% تخفیف انجام می‌پذیرد.
آیین رونمایی و فروش ویژه با امضای نویسنده در پردیس علم و فناوری برگزار می‌شود. نشانی از دو مسیر:
1- تهران، خیابان فردوسی، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه مسعود سعد، پلاک ۱۲
2- تهران، خیابان جمهوری، کوچه مسعود سعد، نرسیده به نوفل لوشاتو، پلاک 12

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. درود برانسانهایی که درمسیر ساختن زندگی هرچه بهتر هم نوع خو تلاش میکنند
    ….درود بر آقای فریدونی که درپی خوشبختی دیگران است …به سهم خودم سپا سگزار ایشان هستم ……حسن تقدیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12