لوگو امرداد

برنامه روزهای پایانی سی‌اُمین همایش مانتره

مانترهکانون دانشجویان زرتشتی برنامه‌‌ی روزهای پایانی سی‌امین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره را به آگاهی رساند.
سی‌امین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ شهریورماه 1402 در تالار کوچک و بزرگ مارکار تهرانپارس برگزار خواهد شد.

برنامه‌های همایش مانتره در تالار بزرگ:
همایش مانتره چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت از ساعت 15 با برگزاری آیین گشایش در تالار بزرگ مارکار تهرانپارس کار خود را آغاز می‌کند. برنامه با ارایه‌ی هفت نوشتار گاتاشناسی بخش پژوهش‌محور و بخش پژوهش محور و آزاد در تالار بزرگ ادامه خواهد یافت.
برنامه‌های روز دوم همایش مانتره روز پنجشنبه ۱۶ شهریور از ساعت 16، در تالار بزرگ با سه ارایه بخش گاهانی و موضوع محور پی گرفته می‌شود، پس از برنامه جنبی از ساعت ۳۰: ۱۸ میزگرد با عنوان مهاجرت عامل گسترش و یا جدایی دین برگزار خواهد شد و شهریار بهرامی گرداننده‌ی میزگرد است.
روز سوم و پایانی سی‌امین همایش مانتره، آدینه ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.
تالار بزرگ در این روز از ساعت 15 میزبان چالش ۳۰ بند گاتا بخش اوستاخوانی با سه شرکت‌کننده خواهد بود.
سپس با دو نوشتار بخش آزاد گاتاشناسی ارایه می‌شود و پس از پذیرایی، از ساعت ۳۰: ۱۷ ادامه میزگرد روز دوم برگزار خواهد شد. فردین نمیرانیان ساعت 20 به سخنرانی می پردازد. آیین پایانی نیز در تالار بزرگ از ساعت 21 آغاز می‌شود.

افتتاحیه

اختتامیه

برنامه‌های همایش مانتره در تالار کوچک:
از سویی دیگر در روز نخست و در تالار کوچک، بخش اوستاخوانی ازبرخوانی زیر ۱۰ سال با ۷۱ شرکت کننده (دو رقابت مجازی)، ازبرخوانی گروهی گروه اشتود، گروه سپنتمد و گروه سروش، اوستاخوانی چالش هفتن‌هائیتی و اوستاخوانی از برخوانی بالای 18 سال دنبال می‌شود.
برنامه‌های روز دوم همایش مانتره در تالار کوچک نیز از ساعت 18 اوستاخوانی در رده اهنودگات ۳۸ شرکت‌کننده آغاز می‌شود و با اوستاخوانی کل گاتا با ۶ شرکت‌کننده روز دوم همایش به پایان می‌رسد.
برنامه‌های روز پایانی در تالار کوچک از ساعت 16 با اوستاخوانی رده اشتود-سپنتمدگات آغاز می‌شود، این رده ۱۴ شرکت‌کننده دارد. در ادامه اوستاخوانی ازبرخوانی ۱۳ تا ۱۸ سال با ۶ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

IMG 20230904 121331 928 IMG 20230904 121334 963 1024x723 1

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-21