نكوداشت اشتاد ايزد و شهريورماه در آدريان بزرگ تهران

بامداد سه‌شنبه 21 شهریورماه 1402 با هماهنگی هیات اجرایی آدریان بزرگ، گرامیداشت اشتاد ایزد و شهریورماه با باشندگی همكیشان در همایشگاه آدریان بزرگ تهران برگزار شد.
نخست، نیایش همگانی با اجرای مینا فرزانه و با هم‌نوایی باشندگان انجام شد. در ادامه و در فضای باز آدریان، حرکات هوازی، كششی و نرمشی، به سرپرستی مهری منوچهری و با همراهی باشندگان برگزار شد. سپس همپرسگی با سخنان مهرانگیز ذهبی در درباره‌ی «آتشكده آذرگشسب» عنوان شد و چکامه‌ی آتشكده آذرگشسب را مهری غیبی خواند. همکیشان نیز اشعاری دیگر در وصف آیین زناشویی و ازدواج خواندند. ادامه‌بخش این آیین، اجرای ترانه‌هایی زیبا و دلنشین، با هنرمندی شهین شیرمردی و دیگر همكیشان بود. پایان‌بخش گرامیداشت اشتاد ایزد و شهریورماه با دورهمی باشندگان و پذیرایی با چای و شیرین و میوه، همراه بود.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *