جشن شکوفه‌های دبستان دخترانه‌ مارکار ‎

دبستان دخترانه‌ی مارکار یزد، چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها میزبان دانش‌آموزان پایه اول بود.
مانند هر سال، اولی‌های دبستان دخترانه‌ی مارکار، با برگزاری جشن شکوفه‌ها پیش از آغاز ماه مهر به دبستان رفتند تا نخستین تجربه‌ی باشندگی در فضای مدرسه و کلاس درس را همراه با برنامه‌های شاد به یاد ماندنی کنند. در جشن شکوفه‌های این آموزشگاه زرتشتی، مینا خاوریان، مدیر دبستان، خانم کتیرایی، آموزگار پایه اول دبستان و مه‌بانو آفرین، آموزگار دینی، همراه با خوشامد به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها از برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سخن گفتند. 17 دانش‌آموز پایه اول بسته‌های کتاب درسی و هدایای خود را دریافت کردند و با صبحانه‌ پذیرایی شدند.

فرتورها از کوشا جمشیدی کلانتری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. آفرین به یزد. کاشکی یکم گیو هم مثل یزد و جمشید جم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *