تصاویر نیایش گروهی در آتشکده تهران

آیین نیایش گروهی روز اردیبهشت امشاسپند از ماه فرخنده مهر در آتشکده تهران با همازوری همکیشان برگزار شد.
این آیین به سرپرستی موبد هرمز خسرویانی و هم‌پیمانی دانش‌آموزان نوسدره‌پوش دبیرستان‌های دوره اول و دوم رستم آبادیان و فیروز بهرام و خانواده‌های آنان در گاه ایویسروثرم اردیبهشت روز و شهریورماه زرتشتی برابر با سه‌شنبه 28 شهریورماه ۱۴۰۲ خورشیدی برگزار شد. دانش‌آموزانی که در جشن سپند سدره‌پوشی گروهی، 30 تیرماه امسال سدره‌پوش شدند، در آغاز سومین ماه پذیرش دین خود به نیایش گروهی و سرایش اردیبهشت یشت پرداختند. آیین با هماهنگی گروه مدیریت آدریان تهران از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد. به شوند هم‌زمانی با برنامه‌های پیشواز از سال تحصیلی جدید، شماری از دانش‌آموزان نتوانستند نیایش گروهی را همراهی کنند. به پیشنهاد برخی از بزرگان شرکت‌کننده بنا شد درباره‌ی ساعت برگزاری آیین بازنگری شود تا با هم‌اندیشی و همازوری علاقمندان، زمان برای حضور پررنگ‌تر همکیشان مناسب باشد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *