آغاز سال تحصیلی دبستان جمشیدجم

همزمان با سراسر ایران‌زمین، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان پسرانه جمشیدجم به صدا درآمد.
پس از آماده سازی دبستان جمشیدجم در شهریورماه 1402، آغاز سال تحصیلی جدید در نخستین روز از مهرماه 1402 خورشیدی با شادباش گویی اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس، فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش، پخش شیرینی از سوی انجمن زرتشتیان تهران به همراه آینه و گلاب آغاز شد. در این روز پس از معرفی آموزگاران و آشنایی هر پایه تحصیلی با آموزگار خود، دانش‌آموزان به همراه آموزگارخود به سرکلاس رفتند و دبستان جمشیدجم با مدیریت نوشین پشوتن سال تحصیلی را آغاز کرد.

دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شده و دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *