لوگو امرداد

سپاسداری کارگروه دینی زرتشتیان از دهشمندان فرهنگی آموزش

Untitled 1کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور به پاس ارج‌نهادن به نیک‌اندیشی یاریگران فرهنگی آموزش دینی، نام دهشمندان را به آگاهی رساند.

پیرو گزارش کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور، با آغاز مهرماه و سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2، دانش‌آموزان سراسر کشور، با پشتیبانی و دهش فرهنگی شماری از همکیشان، کتاب‌های درسی، سدره و کشتی، کلاه و شال سفید و محصولات آموزشی و فرهنگی را در قالب کلاس‌های دینی به رایگان دریافت می‌کنند. کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور برای سپاسگزاری و ارج نهادن به منش نیک و ارزشمند دهشمندان، نام آنان و همیاری که کرده‌اند را به آگاهی رسانده است:
نیک‌اندیشان جمشید و کیخسرو هرمزدیاری به نامگانه پدرشان روانشاد هرمزدیار هرمزدیاری (از کنشگران و هموندان پرسابقه سازمان فروهر) بیش از ۸۵۵ میلیون ریال بابت تهیه کلاه سفید و شال سفید (برای دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نخست دبستان)، سدره و کشتی (برای دانش‌آموزان پایه پنجم دبستان)، تهیه لوح‌های فشرده (برای دانش‌آموزان پایه‌های نخست و پنجم دبستان)، چاپ کتاب دین‌آموز (آموزش دین زرتشتی) پایه‌های پنجم و ششم دهش کردند.
برپایه‌ی آگاهی‌رسانی کارگروه دینی زرتشتیان سراسر کشور، همکیشانی که خواهان هستند در پشتیبانی از کلاس‌های دینی و تهیه پیش‌نیازهای آموزش درس دینی مشارکت کنند، می‌توانند با بنیاد خیریه سیروس یگانگی به عنوان هماهنگ‌کننده دهش‌های فرهنگی آموزشی، تماس بگیرند.
بنیاد خیریه سیروس یگانگی، از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۹ تا ۱۳، با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۶۳۲۶ پاسخگوی همکیشان برای مشارکت در مقادیر و مبالغ گوناگون است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08