لوگو امرداد

برگزیدگان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فیروزبهرام

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ چهارشنبه پنجم مهرماه برگزار شد.
در این روز نیمی از اولیای دانش‌آموزان برای شنیدن گزارش کار انجمن اولیا و مربیان سال گذشته و نیز انتخاب هموندان جدید انجمن در تالار همایش دبیرستان گردهم ‌آمدند.
به گزارش دبیرستان فیروزبهرام، در آغاز سیمین پولادیان (مادر دانش‌آموز کامیار کیخسروان) و میترا شهریارزاده (مادر دانش‌آموز نیما کیخسروان)، به ترتیب به‌عنوان رییس و منشی جلسه انتخاب شدند. سپس ۸ تن از نامزدها به نام‌های: ۱. مهنوش رستمی، ۲. فرزانه بهرامی‌فر، ۳. منیژه بختیاری، ۴. مهین جهاندیده ۵. بهروز بهی‌زاده، ۶. محمد ابوالحسنی، ۷. محسن قادری دانا و ۸. مهرداد حصاری برای عضویت در انجمن اولیا و مربیان اعلام آمادگی کردند و به معرفی خود پرداختند.
در ادامه برگه‌های رای دارای نشان مهر مدرسه بود به باشندگان داده شد. پس از ریختن رای در صندوق، با نظارت رییس جلسه، سیمین پولادیان برای شمارش آرا، بَست صندوق گشاده شد و منشی جلسه میترا شهریارزاده رای‌ها را خواند. با حضور و نظارت نامزدها و برخی از اولیایی که هنوز در سالن مانده بودند، رای‌های هر یک از نامزدها شمارش شد و سرانجام از سوی رییس جلسه، نام افرادی که در این انتخابات بیشترین آرا را به دست آوردند، چنین به آگاهی رسانده شد:
اعضای اصلی: مهنوش رستمی، شیرین هیربد، فرزانه بهرامی‌فر، منیژه بختیاری و بهروز بهی‌زاده.
اعضای جانشین (:علی‌البدل): مهین جهاندیده و محمد ابوالحسنی.
پس از اعلام نام‌های اعضای انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳ – ۱۴۰۲) نخستین جلسه انجمن با حضور اعضا و مدیریت مدرسه تشکیل و رییس، نایب‌رییس و منشی به این شرح برگزیده شدند: مهنوش رستمی، رییس؛ بهروز بهی‌زاده، نایب رییس و فرزانه بهرامی‌فر، منشی؛ شیرین هیربد و منیژه بختیاری هم از اعضای انجمن هستند.
برابر با پیامکی که برای اولیا فرستاده شده بود، پدر و مادرها از ساعت ۱۴ به نشست آمدند تا این که سرانجام در ساعت ۱۵ با به حدنصاب رسیدن شمار باشندگان، جلسه آغاز شد. پیش از برگزاری انتخابات، سهراب ویرابی، مدیریت جدید دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام به جایگاه آمد و همراه با خوش‌آمدگویی به باشندگان، از خدمات انجمن اولیای سال گذشته سپاس‌گزاری کرد.
پس از سخنرانی سهراب ویرابی، مدیر دبیرستان، علیرضا رمضان‌نسب، معاون انضباطی آموزشگاه، سخنان خود را با سپاسگزاری از اولیا آغاز کرد و گزارشی درباره‌ی گرفتن کتاب‌های درسی هنرستان به باشندگان ارایه داد.
مهنوش رستمی فرنشین انجمن اولیای سال گذشته دیگر سخنران بود. ایشان هم از اعضای انجمن اولیای سال گذشته برای تلاش‌های بسیارشان، سپاسگزاری کرد.
مهنوش رستمی بر این موضوع تاکید کرد که هزینه کارها عمرانی که در مدرسه انجام گرفته و می‌گیرد، از کمک و یاری انجمن زرتشتیان تهران و نیک‌اندیشان و نیکوکاران بوده و از شهریه‌ای که دانش‌آموزان پرداخت می‌کنند فقط‌ و فقط برای آموزش خود آن‌ها بهره گرفته می‌شود.
ایشان در ادامه‌ی سخن گزارش انجمن اولیا و مربیان سال گذشته از کارهای انجام شده را به شرح زیر ارایه دادند:
۱. تغییر و راه‌اندازی سیستم شاد و مدبر برای آموزش از راه دور.
۲. تعمیر و راه‌اندازی سیستم گرمایشی مدرسه به نیک‌اندیشی خانم هیربد.
۳. تجهیز و آماده‌سازی کمک‌های اولیه مدرسه.
۴. برگزاری کلاس تست‌زنی و تقویتی در درس‌های حسابان و فیزیک.
۵. ثبت‌نام آزمون‌های گزینه ۲ برای کلاس ده، یازده و دوازدهم و استفاده از مدرسه به عنوان حوزه امتحانی.
۶. تهیه کمبود کاغذ A4.
۷. برگزاری جشن یادبود استاد پورداود در نودمین سالگرد بنیانگذاری دبیرستان فیروزبهرام به سرپرستی هرمز خسرویانی و با دهش نیک‌اندیش.
۸. برگزاری همایش انگیزشی و آموزش برای دانش‌آموزان هنرستانی توسط آقای مهندس اردشیر کاویانی.
۹. برگزاری پیک‌نیک دانش‌آموزی به خیراندیشی خانم خضری، هیربد و رستمی.
۱۰. برگزاری جشن سده و پذیرایی با سیروگ در مدرسه.
۱۱. پیگیری سم‌پاشی مدرسه جهت رفع موریانه توسط انجمن اولیا و مربیان و انجام آن توسط انجمن زرتشتیان تهران.
… و کارهایی که در تابستان انجام شده.
۱۲. رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، راهرو ورودی، در ورودی و نرده‌ها.
۱۳. خریداری ۱۰ عدد صندلی برای دبیران.
۱۴. شست‌وشوی پرده‌ها و گرفتن کارگر برای نظافت مدرسه.
۱۵. تعویض شیر سرویس بهداشتی.
۱۶. خرید تجهیزات ورزشی.
۱۷. بالابردن ظرفیت کارگاه کامپیوتر تا ۵ دانش‌آموز، از سوی نیک‌اندیش
۱۸. ایجاد و تجهیز اتاق معاونت اجرایی از سوی نیک‌اندیش.
۱۹. تعمیر و بازسازی صندلی‌ها و میزهای فرسوده.
۲۰. تعمیر شیشه‌های مدرسه.
۲۱. دادن صبحانه پایانی دوره کلاس‌های تابستانی. با یاری نیک‌اندیش خانم هیربد، رستمی و خضری.
۲۲. تهیه و تدارک میان‌وعده برای دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدت کلاس‌های تابستانی.
۲۳. برگزاری کلاس تابستانی برای رشته کامپیوتر.
۲۴. دادن صبحانه پایان سال تحصیلی.
۲۵. تعمیر و بهینه‌سازی روشنایی کلاس‌ها.
۲۶. ایجاد فضای سبز با خریداری گلدان به کوشش نیک‌اندیش.
در سال تحصیلی گذشته، همه روزه بوفه دایر بوده و با همکاری خانم‌ها هیربد، خضری، دینیاری، رستمی، آزادبخش و مهربانی به‌طور افتخاری اداره می‌شده است و از آنان سپاسداری شد.
ایشان در پایان سخنان‌شان از موبد دکتر اردشیر بهمردی مدیریت پیشین، بوذرجمهر پرخیده معاون آموزشی و نیز کادر اجرایی مدرسه: بهزاد پرخیده و پدرام باستانی برای تلاش‌هایشان سپاس‌داری کرد.
در ادامه جلسه؛ در حالی که از باشندگان با شربت و شیرینی پذیرایی می‌شد، سهراب ویرابی مدیریت مدرسه، به پاس خدمات یک‌ساله؛ به هر یک از اعضای انجمن سال گذشته شاخه‌ای گل پیشکش کرد. هم‌چنین از نیک‌اندیش سیروس باستانی، یکی از دهشمندان باشنده در این نشست که یاری‌گر مدرسه بوده، سپاس‌داری و گل پیشکش شد.
اين دبيرستان که از دهش رادمنش بهرامجي بيکاجی به يادگار از فرزند روانشادش فيروز در 18 ارديبهشت 1311 خورشيدي بر روی زمين انجمن زرتشتيان تهران پايه گذارده شده و به سرپرستی نيک‌انديش اردشير کيامنش ساخته و به رهنمونی و دستياری ارباب یخسرو شاهرخ آغاز و انجام و در دوم ديماه 1311 خورشيدی گشايش يافته است، برای برخورداری نونهالان و پاس و پايندگي جاويدانی به انجمن زرتشتيان تهران واگذار شد.5 10 3 12 2 12 1 15

14 8

15 8

16 7

18 5

17 6

19 6

20 6

فرتور از تارنمای فیروزبهرام است.

6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15