جشن اوستا در خانه سه نیک

دانش‌آموزان پایه اول دبستان دخترانه مارکار، برگزاری جشن اَوِستا را مهمان خانه سه نیک بودند.

به کوشش و همراهی آموزگاران، مه‌بانو آفرین آموزگار دینی پایه اول دبستان و خانم کتیرایی آموزگار پایه اول، مینا خاوریان، مدیر دبستان، و برخی از هموندان انجمن اولیا و مربیان، دانش‌آموزان پایه‌ اول، آغاز یادگیری اوستا و آموزه‌های دینی را در «خانه سه نیک» جشن گرفتند. در این جشن به میزبانی جمشید ناهید، مدیریت خانه سه نیک با صبحانه از دانش‌آموزان پذیرایی شد.

اقامتگاه بوم‌گردی خانه سه نیک یزد، یکی از خانه‌های تاریخی و زرتشتی شهر یزد با بیش از ۲۰۰ سال قدمت پس از بازسازی در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ آغازبه‌کار کرده است. این خانه برای خانواده یگانگی بوده که از خانواده‌های زرتشتی شناخته شده هستند. این اقامتگاه بوم‌گردی با ۱۳ اتاق، در سه اشکوب و دو حیاط بیرونی و اندرونی پذیرای مهمانان ایرانی و خارجی است.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

6 پاسخ

  1. درود سلامت باشند فرشته های ایران . خداوند ایران و کوروش بزرگ نگهدارتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *