نام‌نویسی هفته دوم فستیوال بازی‌های ویدیویی و رقابتی

نام‌نویسی بازی Bobble league دومین بازی در چهارمین فستیوال بازی‌های ویدیویی و رقابتی تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد.
به گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، بازی  Bobble league برای نخستین بار در بخش ویدیویی فستیوال از 24 تا ۲۶ آبان ماه 1402 برگزار می‌‌شود.
همکیشانی که خواهان شرکت در این مسابقه هستند، می‌بایست تا ۲۰ آبان ماه از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی نام‌نویسی انجام دهند.

آیین‌نامه بازی Bobble league

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *