لوگو امرداد

چیستا نیکزاد برگزیده علمی پژوهشی استان فارس

987fa81a 57af 4f72 a625 74123da3fcb2چیستا نیکزاد، در چهارمین دوره مسابقات ادبیات و علوم انسانی جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی، جایگاه نخست استان فارس را از آنِ خود کرد.

چیستا نیکزاد در پایه یازدهم از دبیرستان کامیاب در مسابقات ادبیات و علوم انسانی جشنواره علمی-پژوهشی 1402-1401 گرایش ایده‌پردازی و کارآفرینی شرکت کرد. دستاورد پژوهشی وی در زمینه‌ی ایده‌پردازی کارآفرینی با کسب رتبه یک، اثر برگزیده‌ی استان فارس شناخته شد و به مرحله کشوری راه یافته است. این دوره از مسابقات تابستان برگزار شده است و به‌تازگی برگزیدگان مرحله‌ی استانی معرفی شده‌اند.

چیستا نیکزاد، فرزند کامبیز نیکزاد و دکتر کتایون نمیرانیان از افتخارآفرینان هازمان زرتشتی به‌شمار می‌رود. عنوان‌های ‌دوم کشوری و نخست استانی در رشته‌ی فیلم کوتاه داستانی، جایگاه نخست نمایشنامه‌خوانی مسابقه‌های فرهنگی و هنری، رتبه‌ی دوم استانی در رشته نقالی، جایگاه نخست در بخش تیاتر ادبیِ جشنواره شیرازشناسی، داور جشنواره‌ی مجازی کودک و شاهنامه‌ی «بامداد تهران»، برگزیده‌ی جشنواره مجازی کودک و شاهنامه، دارنده‌ی رتبه‌ی نخست آموزشگاه‌های استان فارس در رشته نمایش عروسکی، کسب لوح سپاس دومین جشنواره‌ی ادبی هنری «عصرانه ادبی» را در کارنامه‌ی هنری چیستا نیکزاد می‌توان برشمرد. وی از کودکی آموختن در رشته‌های ادبی را آغاز کرد. وی پیش از این در چند جشنواره ادبی نیز برگزیده شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. کامبیز جان ، کتایون و خصوصا چیستای عزیز تبریکات من را بپذیرید . با آرزوی موفقیت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08