لوگو امرداد

ماهنامه اشا؛ نشریه داخلی انجمن زرتشتیان کرمان منتشر شد

photo 2023 11 12 22 39 10پس‌از درنگی چندساله، باردیگر ماهنامه اشا، نشریه‌ی داخلی انجمن زرتشتیان کرمان به چاپ رسید.

ماهنامه اشا در راستای پیشبرد فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی در هازمان زرتشتی کرمان منتشر می‌شود. کمیسیون جوانان زرتشتی دست‌اندرکاران ماهنامه اشا هستند. چاپ ماهنامه اشا به هفده سال پیش بازمی‌گردد و آبان‌ماه 1402 شماره هشتم آن منتشر شده است. در سخن نخست این شماره از ماهنامه اشا، کمیسیون جوانان زرتشتی درباره‌ی از سرگیری آن نوشته است: «باری دیگر به همت تعدادی از جوانان زرتشتی از دیار کریمان با ماهنامه اشا برآنیم که ضمن اعلام خبرهای جامعه زرتشتی کرمان با شما درددلی دوستانه و تبادل‌نظرهای سازنده و ارایه مطالب و خبرهای علمی روز و … را داشته باشیم. پس از در گذشت روانشاد مهندس سیروس فروهری (اولین و تنها سردبیر رسمی این ماهنامه) چندین بار دیگر ماهنامه اشا به چاپ رسید اما به هر دلیلی از ادامه باز ماند. حال برای برپاماندن این ماهنامه همیاری‌های فکری و پشتیبانی شما همکیشان عزیز را طلب می‌کنیم و می‌دانیم و ایمان داریم که با همازوری شما بزرگواران و همت آن درگذشته بهترین ماهنامه را در میان جامعه رقم خواهیم زد.»
هموندان ماهنامه: ارشیا آذری، کیوان بختیاری، آرمان فرامرزی، مهربود وخشوری، کیومرث ایزدیار، آرین فروهری، رومینا فرامرزی، رامتین زندخاوری، کورُس شهریاری، فرهاد فرهادی، مهرآفرین رستمی و پارسا پیلتن هستند.
در شماره‌ی هشتم ماهنامه اشا در 18 رویه (:صفحه)، اخبار انجمن زرتشتیان کرمان، گزیده‌ای از نام‌آوران درگذشته، اخبار باشگاه و خیریه اردشیر همتی و اخبار کمیسیون جوانان انجمن زرتشتیان کرمان را می‌خوانید. یاریگران این شماره از ماهنامه: فرزاد نیکدین، مهنوش فرهمند، امید شهریاری، آبتین بختیاری و آریابرزن غیبی هستند.
همکیشان نسخه چاپی ماهنامه اشا را می‌توانید از دبیرخانه انجمن زرتشتیان کرمان تهیه کنید.

نسخه مجازی ماهنامه_اشا_شماره_هشتم _سال_هفدهم_1402،

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15