فراخوان کانون دانشجویان زرتشتی برای اهدای خون

کانون دانشجویان زرتشتی با شعار «اهدای خون، جریان نبض زندگی» از هم‌کیشان برای همراهی در این کار دعوت می‌کند.
امسال نیز مانند سال‌های گذشته، هموندان کانون دانشجویان زرتشتی با همراهی هم‌کیشان برای اهدای خون در روز آدینه 26 آبان ماه 1402 در ساعت 9 به مرکز اهدای خون واقع در خیابان وصال شیرازی خواهند رفت.
زرتشتیانی که خواهان همراهی هستند به شناسه کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ پیام دهند.

لازم به یادآوری است که باشندگی افراد با کارت ملی بایسته است و همچنین برای آگاهی از شرایط اهدای خون بخوانید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *