لوگو امرداد

بهرام برومند مدیر دبیرستان فیروزبهرام شد

photo 2023 12 04 22 21 49بهرام برومند با دریافت حکم سرپرستی، از آبان‌ماه ۱۴۰۲ به عنوان مدیر دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام برگزیده شد.
با تایید آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، بهرام برومند، دبیر زیست و زمین‌شناسی با ۱۵ سال سابقه تدریس، به عنوان مدیر جدید دبیرستان فیروزبهرام منصوب شد. وی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی با گرایش گیاه پزشکی است. پس از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد یزد از سال 1387 به استخدام آموزش‌وپرورش درآمده است. آموزش را در دبیرستان‌های یزد آغاز کرده و از سال ۱۳۹۵ در تهران مشغول به کار است. او از اهداف خود به عنوان مدیر دبیرستان، ارتقای سطح علمی و اخلاقی دانش‌آموزان، توسعه روابط با خانواده‌ها و انجمن زرتشتیان، حفظ و نگهداری از یادمان تاریخی و ماندگار دبیرستان و ایجاد فضایی شاد و پویا برای همکاران خود یاد کرد. وی از تمامی اعضای جامعه فیروزبهرامی خواست تا با همکاری و همدلی به این اهداف دست یابند.

مهرماه امسال سهراب ویرابی، دبیر زبان به عنوان مدیر دبیرستان فیروزبهرام معرفی شد. پس از گذشت یک ماه از سال تحصیلی، ایشان در پی عارضه جسمانی و توصیه پزشکان برای دوری از مسوولیت‌های تنش‌زا از سمت مدیریت استعفا کرد. سال تحصیلی گذشته موبد دکتر اردشیر بهمردی سرپرستی دبیرستان فیروزبهرام را به عهده داشت.

دبیرستان فیروزبهرام یکی از دبیرستان‌های تاریخی و زرتشتی شهر تهران است که در سال ۱۳۱۱ خورشیدی بنیاد شده و در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. این دبیرستان از لحاظ علمی با دبیرستان‌های برتر کشور رقابت می‌کند و تاکنون نام‌آوران علمی، سیاسی، هنری و ورزشی را تربیت کرده است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان ، ولی ای کاش شفاف اعلام می کردید که چه اتفاقی افتاد و چه مشکلاتی بوده که پس از گذشت سه ماه از سال تحصیلی دوباره مدیر جدید انتخاب شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12