گزارش تصویری

فروغ آتش سده در اهـــواز

خجسته جشن سده شامگاه پنجشنبه دهم بهمن ماه 1398 خورشیدی، با گردهمایی شماری از زرتشتیان اهواز در مجمتمع فرهنگی ورزشی کیان‌پارس با شکوه آتش‌افروزی برگزار شد.

روناک سلطانی‌پور، خوانش دکلمه جشن سده

 

فرتورها رسیده است.
4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

5 پاسخ

  1. درود و دستمریزاد در پاداشت سده ازسوی شما همکیشان عزیز خونگرم

  2. درود بر اهوازیهای گرامی که همواره نگهبان فرهنگ آریایی بودند و هستند.

  3. یادش بخیر، چه ابهتی داشت جشن های اهواز . چقدر نمایش و سرود اجرا میکردیم .

  4. با سلام واحترام به زرتشیان اهواز در زمانهای قبل انقلاب در انجمن شما در امانیه شرکت کرده‌ام و اشی که پخت میشد چقدر خوش طعم بود یادش بخیر دوستانی داشتیم به نام بانو رشیدی و خانواده محترمشان ودامادشان آقای معاوندادی و همچنین بانو و پریچهر و فرزندانشان پرویز و بهرام همچنین رستم جمشیدی و مرحوم پدرشان و همچنین کتا بفروشی که در کوچه بغل انجمن بودن یادشان بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *