لوگو امرداد

آغاز نام‌نویسی پیکارهای  والیبال جام وهمن

a086bb93 aca5 4e09 921a 14886c825762انجمن یانش‌وران مانتره از آغاز نام‌نویسی بیست و دومین دوره‌ از پیکارهای والیبال جام وهمن خبر داد.

پیکارهای والیبال جام وهمن  از تاریخ  ۱۸ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزش سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد برگزار خواهد شد.

زمان نام‌نویسی این دوره از پیکارها از روز ۲۷ دی‌ماه تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ از راه  تارنمای رسمی این پیکار خواهد بود.

هرساله گروه‌های والیبال در رده‌های مختلف از تمامی شهرهای زرتشتی‌ نشین ایران برای برگزاری جام وهمن در شهر جهانی یزد گردهم می‌آیند تا پیکارهای سالم و پر از شادی را برگزار کنند. جام وهمن نخستین جام تخصصی هازمان زرتشتی است که در رشته والیبال به کار خود ادامه می‌دهد. هرساله برگزارکنندگان این جام می‌کوشند تا پیکارهای باکیفیت‌تر را از دیدگاه فنی برگزار کنند. از ویژگی‌های برجسته‌ی این پیکارها می‌توان به داوری بر پایه‌ی آخرین روش‌های روز فدراسیون جهانی والیبال و سازوبرگ برگزاری به‌روز شده جهانی اشاره کرد. همچنین جام وهمن در زمینه‌ی پرورش داور و مربی از پیشتازان بوده و چندین داور را با کمک هیات والیبال استان یزد به جامعه‌ی ایران معرفی کرده و در پیکارهای گوناگون باشگاهی و ملی سوت می‌زنند و داوری می‌کنند. هرساله نیز آموزش‌های داوری به کوشش انجمن یانش‌وران مانتره برگزار می‌شود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08