لوگو امرداد

شرایط ويژه نام‌نویسی در گردهمايی شاد كوشک ورجاوند

A3 scaled 2سازمان جوانان زرتشتی تهران (سازمان فروهر) از تمدید زمان نام‌نویسی با تخفیف گردهمایی شاد در کوشک ورجاوند و شرایط ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان همیار جشن سده خبر داد.

در اطلاعیه‌ی شماره 3 سازمان فروهر آمده است، پیرو اطلاعيه پیشین و با توجه به استقبال همكيشان از اين گردهمايی و نيز برای ارج‌نهادن به دانش‌آموزان و دانشجویانی كه سازمان فروهر را در برگزاری جشن سده با همکاری در گروه‌های انتظامات، برافراشتن آتش و اجرای مراسم ياری می‌کنند، با تمديد زمان نام‌نویسی با تخفيف يادشده در اطلاعيه قبلی تا پايان روز ششم بهمن ماه شرايط ويژه نام‌نویسی را به شرح زیر است:

* دانشجويان و دانش‌آموزانی كه در برگزاری جشن سده در روز ١٠ بهمن ماه ياريگر سازمان فروهر هستند مبلغ ٥٨٠/٠٠٠ تومان

* نام‌نویسی تا ٦ بهمن:

* رده سنی ٢ تا ١٢ سال هر نفر ٦٠٠/٠٠٠ تومان

* رده سنی بالای ١٢ سال هر نفر ٦٨٠/٠٠٠ تومان

نحوه نام‌نویسی:  غیرحضوری به روش زیر است:

همکیشان مبلغ را به شماره کارت 4675-0010-8370-5859 بانک تجارت به نام سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) واریز کرده و عکس فیش واریزی به همراه نام و نام‌خانوادگی، عکس کارت شناسایی زرتشتیان و شماره تماس خود را به شماره 09026539486 واتس‌اپ بفرستند.

جشن سده یکی از کهن جشن‌های ایرانیان، نماد پیدایش آتش و تمدن به تازگی در یونسکو ثبت جهانی شده است. به فرخندگی این رویداد جهانی، گردهمایی شاد کوشک ورجاوند 12 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود؛ جشن سده با روشن‌کردن آتش، روز مهر ایزد و بهمن ماه گاهشمار زرتشتی برابر با 10 بهمن‌ماه 1402 خورشیدی از ساعت 16:30 در کوشک ورجاوند برگزار می‌شود. سازمان فروهر در راستای رفاه همکیشان سرویس رفت و برگشت رایگان برای سه مسیر فراهم آورده است.

♦ ویژه زرتشتیان

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16