فراخوان بهره‌برداری از درمانگاه یگانگی

انجمن زرتشتیان تهران از همکیشان توانمند برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از درمانگاه یگانگی دعوت به همکاری کرد.
کمیسیون خدمات گردش ۴۵ انجمن زرتشتیان در فراخوانی برای ارایه‌ی خدمات فعال، از همکیشان علاقه‌مندی که آمادگی دارند تا در راه‌اندازی و بهره‌برداری از درمانگاه یگانگی همکاری کنند، درخواست کرد تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه انجمن اطلاع دهند.
درمانگاه خیریه یگانگی سال 1400 با مصوبه‌ی هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران بازسازی شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *