لوگو امرداد

تمدید فراخوان هیات‌اجرایی خانه فرهنگ‌و‌هنر زرتشتیان

11 16مهلت نام‌نویسی همکیشان در فراخوان عضویت در هیات‌مدیره اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران تا 23 بهمن‌ماه تمدید شد.

پیرو آگاهی‌رسانی جدید انجمن زرتشتیان تهران، فرصت نام‌نویسی زرتشتیان علاقه‌مند برای عضویت در هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.
در پی تشکیل هیات‌مدیره‌های اجرایی برای برخی مجموعه‌های زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران، و نزدیک‌شدن به پایان زمان پیش‌بینی شده در آیین‌نامه‌ها، هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران برای خانه فرهنگ وهنر زرتشتیان تهران، هیات‌اجرایی جدید با اختیارات و مسوولیت‌های مشخص و برابر با آیین‌نامه مصوب انجمن از میان داوطلبان تشکیل دهد.
همکیشانی که تمایل به عضویت در هیات‌مدیره اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران دارند، دعوت‌شده تا برای دریافت آگاهی‌های بیشتر و نام‌نویسی، تا پایان ساعت اداری ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند.
نخستین دوره‌ی هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران روزهای پایانی فروردین سال ۱۴۰۱ کار را به دست گرفت. هموندان دوره نخست: کامبیز فروزان، آناهیتا عبد شریف‌آبادی، کورش فرودی، مهین فروزش و کورش مرادیان.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07