لوگو امرداد

باشگاه یزد در گروه آقایان و بانوان قهرمان جام وهمن شد

27 2 1تیم بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی و باشگاه یزد الف گروه آقایان، مقام قهرمانی بیست‌ودومین دوره جام وهمن را به دست آورد.

دیدار پایانی گروه بانوان جام وهمن، بین تیم‌های سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و یاران آرمین ب به انجام رسید. تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد  با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی دست یافت و جایگاه نخست این دوره از مسابقات را از آنِ خود کرد. یاران آرمین ب در جایگاه دوم ایستادند.
در بازی رده‌بندی نیز تیم‌های یاران آرمین یزد و یاران هومن به میدان رفتند. تیم یاران آرمین یزد با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی دست یافت و در جایگاه سوم ایستاد.

در گروه آقایان، تیم‌های سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی استان یزد الف و پارسیان بازی فینال را برگزار کردند و با نتیجه ۲ بر ۰ تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد الف پیروز میدان شد. مقام دوم به تیم پارسیان رسید و مقام سوم از آنِ اشتاد مریم‌آباد شد.

یک شنبه ۲۲ بهمن، روز پنجم و پایانی بیست‌و‌دومین جام وهمن با  دو بازی رده‌بندی و دو بازی فینال پیگیری شد. بازی نخست روز پنجم، دیدار رده‌بندی گروه آقایان با بازی تیم‌های اشتاد مریم‌آباد و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد ب (ِیاران مهیار) بود که با نتیجه ۲ بر ۰ به سود اشتاد مریم‌آباد به پایان رسید.

بیست‌ودومین دوره بازی‌های جام وهمن به کوشش انجمن یانش وران مانتره از ۱۸ بهمن آغاز شد و ۲۲ بهمن به پایان رسید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-11