لوگو امرداد

ناچار و شرمنده‌ایم!

photo 2024 02 11 20 04 30از اینکه شرم و آزرم را به کنار گذاشته و بار دیگر دشواری‌های پیشِ ‌روی امرداد را با شما خوانندگان، نیک‌اندیشان و پشتیبانان امرداد در میان می‌گذاریم، پوزشمندیم.
همانگونه که در سخن نخست هفته‌نامه که در تاریخ دوشنبه 25 دی ماه چاپ شد، گفتیم با مشکلات مالی پیشِ رو، به نوروز نخواهیم رسید. سپاس‌اورمزد که نیک‌اندیشانی دست‌به‌‌کار شدند و از چاپ هفته‌نامه پشتیبانی کردند. اما شوربختانه هنوز درآمدها با هزینه‌های جاری امرداد فاصله‌ی بسیاری دارد، فاصله‌ای که با درآمدهای کنونی نمی‌توان امیدی به کاهش آن داشت. هزینه‌های استهلاک، بازسازی و نگاهداری ساختمان را نیز که بر آن بیفزاییم کار بسیار دشوارتر و ناامیدکننده‌تر می‌شود.
امرداد بدون هیچ پشتوانه مالی که درآمد ثابت و مشخصی برای برنامه‌ریزی داشته باشد تاکنون تنها با همیاری نیکوکاران و فداکاری همکاران پایدار مانده است. از این‌رو چاره‌ای جز کاهش هزینه‌ها نمی‌ماند. در این راستا و در نخستین گام ناچاریم تارنما را بازایستانیم. امید داریم که این ایست همیشگی نباشد و با برطرف شدن مشکلات مالی بتوانیم دوباره آن را به‌کار بیندازیم. امید داریم این شب تیره هرچه زودتر به سرآید تا باز بتوانیم همچون گذشته و حتا بهتر از آن در راه آگاه‌سازی جامعه هم‌گام شویم. در این زمان به اندک آگاه‌سازی غیرتولیدی در کانال‌های مجازی خواهیم پرداخت تا شاید وقتی دیگر …

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. به امید خدا که دوباره با قدرت هرچه تمامتر باز گردید

  2. صاحبان کسب و کار در سایت امرداد آگهی تبلیغاتی بدهند. اعتبار امرداد به فروش کمک خواهد کرد.
    اکثر سایتهای خارجی با درآمد تبلیغات کار می‌کنند.

  3. درود و سپاس فراوان از زحمات شما در این راستا آرزوی شادکامی و پیروزی را برای شما از اهورا مزدا خواستارم.

    1. ارزوی بهروزی وشادکامی دارم به امید دیدارپرباردوباره درآینده ای نزدیک

  4. درود وسپاس به همت بچه های پرتلاش امردادبه خصوص استاد یابک سلامتی ازاینکه این هفته نامه نامدار وباشکوه که حافظ تاریخ وفرهنگ ایران باستان است ودل وجان خواننده رازنده می کرد بسته بشد بسیاردلتنگیم وروزشماری میکنیم برای گشایش آن.
    خداگربه حکمت ببنددری
    زرحمت گشایددردیگری

    به امیدگشایش کارهای شما امردادیان خوش فکر

  5. امیدوارم مشکلاتتون بزودی حل بشن سپاس فراوان از اطلاعات مفید در سایت .

  6. با احترام به همه ، امرداد جان من چه میتوانم بکنم ؟
    به نظرم این مشکل آقای بابک سلامتی یا …. نیست این مشکل من و شما و همه ی کسانی است که امیدوارهستند و دعا میکنند تا این مشکل حل بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08