لوگو امرداد

پیام‌های سپاسگزاری بهشید برخوردار، برگزیده زرتشتیان در مجلس دوازدهم

بهشید برخوردار 1بهشید برخوردار نماینده برگزیده زرتشتیان ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با انتشار دو پیام جداگانه از پشتیبانی و همراهی همکیشان و  16 سال تلاش اسفندیار اختیاری برای هازمان زرتشتی سپاسگزاری کرد.

متن پیام‌های سپاس بهشید برخوردار از هازمان زرتشتیان ایران به شرح زیر است:
پیام نخست: سپاسگزاری بهشید برخوردار از هازمان زرتشتیان ایران

به یاری اهورامزدا با درود
با نهایت احترام و ادب بدینوسیله مراتب سپاس خود را از یکایک همکیشان، هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، فرنشین انجمن‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و همه فرهیختگان که در این مدت با همازوری، خردورزی و همدلی بنده را در مسیر خدمت به هازمان به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یاری داده انتخاب نمودند صمیمانه اعلام می‌نمایم. به یاری اهورامزدا بتوانم خدمتگزاری امین باشم و بزرگواری یکایک همکیشان را با امانت‌داری و درست‌کاری جبران نمایم.
دکتر بهشید برخوردار

پیام دوم: سپاسگزاری از تلاش‌های اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در چهار دوره مجلس

دکتر اسفندیار اختیاری با درود فراوان
ضمن سپاسگزاری از لطف شما و قدردانی از ۱۶ سال تلاش بی‌وقفه و همه‌جانبه برای همکیشان، امیدوارم به یاری اهورامزدا بتوانم امانت‌داری درستکار برای هازمان زرتشتی باشم.
دکتر بهشید برخوردار

آدینه یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس برگزار شد و بهشید برخوردار با اخذ 53/73 درصد آرای کل، به عنوان نماینده برگزیده زرتشتیان ایران به مجلس دوازدهم راه یافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16