لوگو امرداد

مصوبه‌های نشست شصت‌ودوم انجمن زرتشتیان تهران گردش 45

 

photo 2023 09 28 12 27 32 e1695891583418نشست شصت‌ودوم  گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران با تصویب پنج مصوبه به کار خود پایان داد.

هموندان جدید هیات اجرایی خانه فرهنگ و هنر

مهین فروزش، میترا جمشیدی کلانتری، آرزو مهربابا و نوشین نجمی به‌عنوان هموندان جدید هیات مدیره اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران انتخاب شدند.

حمایت انجمن از آیین نشان فروهر

با پرداخت مبلغ دوازده میلیون تومان به سازمان فروهر برای حمایت از آیین «نشان فروهر» موافقت شد.

اختصاص تنخواه به تنخواه‌گردان انجمن

با اختصاص تنخواه یکصد و پنجاه میلیون ریال به دبیرخانه انجمن برای تهیه لوازم هفت‌سین و مراسم دیدوبازدید نوروزی روز دوم فروردین موافقت شد.

شارژ کپسول‌های آتش‌‌نشانی

با پرداخت تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال برای شارژ کپسول‌های اماکن مختلف انجمن زرتشتیان از سوی شرکت آتش‌خاموش‌کن موافقت شد.

اجاره طبقه اول ساختمان اشیدری باباطاهر

با اجاره طبقه اول (بالای همکف) ساختمان پروین و کیخسرو (اشیدری باباطاهر) به مدت یک سال  و با مبلغ اجاره و ودیعه مشخص موافقت شد.

نوذر نوذری، دبیر انجمن زرتشتیان تهران، گزارش نشست هفتگی این انجمن را که هر دوشنبه برگزار می‌شود، در اختیار تارنمای امرداد قرارداد.

شصت و دومین نشست هفتگی هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران گردش 45 در روز 14 اسفندماه ۱۴۰۲، برگزار شد. این نشست هفتگی پس از سه ساعت گفت‌وگو و هم‌اندیشی درباره‌ مصوبه‌ها و با باشندگی 17 تن از هموندان هیات مدیره  در ساعت 21 به کار خود پایان داد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. اگرهموندان انجمن با هدف خدمت به جامعه زرتشتیان قدم‌به این جایگاه گذاشته اند به کدامین دلیل از اطلاع رسانی تارنمای امرداد و غیره واهمه داشته و همکیشان را نامحرم امور میدانند

  2. وقت خوش. آیا انجمن زرتشتیان ایران آماری از اماکن وقفی خود دارد؟ آیا از اماکن وقفی اقلیتهای دیگر آماری موجوداست؟ لطفا برای همه حتی خود انجمن در نشستهای خود این روشنگریها را انجام دهید. درضمن برای بهبود هرچیز باید خیلی چیزها رو از دست داد تا به احسن تبدیل شود. امید است در سال جدید شما انجمنیها به فکر کارهای شایسته و خوب حتما باشید.سال جدید سال چه چیز است. به نظرم سال توانایی و شایستگی هرچه تمام تر زندگی ایرانیان در بهبود هر چیز است. پس برای ان تلاش مضاعفی لازم میباشد. سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای همه ی عزیزان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-18