تصاویری از نمایشگاه بهاری در باشگاه اردشیر همتی کرمان

باشگاه اردشیر همتی کرمان در روز ۱۷ اسفندماه میزبان نمایشگاه یک‌روزه بهاری بود.
این نمایشگاه به کوشش ماندانا پیمان، لیندا بختیاری، مهسا سیروسی، آناهیتا کاویانی، شهزادکاویانی و شهرزاد غیبی با غرفه‌های شیرینی، صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی با شرکت همکیشان و غیرهمکیش از ساعت 14 تا 21 برگزار شد. در زیر گزارش تصویری این رویداد را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *