لوگو امرداد

برگزاری مجازی سی‌وهشتمین گردهمایی انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی

photo 2024 03 17 23 47 48سی‌وهشتمین گردهمایی نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی اردیبهشت‌ماه 1403 برخط (:آنلاین) برگزار می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی، سی‌و هشتمین گردهمایی نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

متن پیام در پایین آمده است.

انجمن‌ها و ارگان‌های محترم زرتشتیان سراسر کشور

با درود فراوان

به نام و یاری اهورامزدا و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آرزوی سالی سرشار از شادکامی و پیروزی، با مشارکت تمامی زحمتکشان جامعه، در نظر است تا سی و هشتمین گردهمایی نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی سراسر کشور در روز آدینه 28 اردیبهشت‌ماه 1403 به‌صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) برگزار گردد.

لذا شایسته است حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه 1403 دستور جلسه پیشنهادی و در صورت تغییر در عملکرد یک‌ساله (1402/7/1 تا 1403/7/1) آن ارگان گرامی، طبق روال گذشته و بر اساس شاخص‌های بودجه، گزارش آن تغییر ارسال گردد.

برای همه شما آرزوی تندرستی و بهروزی از درگاه اهورامزدا یکتا و بی‌همتا را خواستارم

با سپاس

دکتر اسفندیار اختیاری

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس از خبر و دست اندرکاران برای برگزاری (آنلاین) گردهم ایی انجمن ها و نهادهای زرتشتی. اگر به دستورجلسه سی پنجمین گردهم ایی (مهر 1400) نگاه شود از جمله موضوع های اصلی آن «دوران پسا کرونا» است. اما ظاهرا برگزاری سی و هشتمین گردهم ایی هم ادامه همان روش دوران کرونا است که البته در آن زمان درست بود. البته شاید الان هم دلایل دیگری برای برگزاری آنلاین مطرح شود از جمله افزایش هزینه های رفت و امد و پذیرایی یا …! متاسفانه احتمالا برای دست اندرکاران نیازی به توضیح دلیل برگزاری آنلاین وجود نداشته است. خیلی خوب بود که دلیل آن آگاهی رسانی می شد که بهتر بدانیم که چرا برگزاری آنلاین ترجیح داده شده است؟ حتی اگر دلیل، هزینه ها باشد باید دید که چرا برگزاری این گردهم ایی به صورت حضوری ارزش هزینه کردن را نداشته است؟! درهرصورت امیدواریم که گزارشی از این گردهم ایی آنلاین منتشر شود و در مجموع هم بسیار خوب است که روش دسترسی به آرشیو صورتجلسه پایانی گردهم ایی هایی که تاکنون برگزار شده است مشخص شود؟!

  2. در زمان نه چندان دور که جلسات انجمن ها برگزار میشد، تعداد زیادی از زرتشتیان علاقمند و صاحب‌نظر نیز شرکت می‌کردند. در جلسه مجازی نیز حضور سایر علاقمندان زرتشتی میسر است گرچه ممکن است هویت فرد از قبل تایید شود. این جلسه نه تنها برای انجمن ها است بلکه برای سایر زرتشتیان مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08