لوگو امرداد

پیام شادباش نوروزی بهشید برخوردار، نماینده برگزیده زرتشتیان

بهشید برخوردار 1بهشید برخوردار، نماینده برگزیده زرتشتیان در مجلس دوازدهم، افزون بر شادباش نوروزی و زایش اشوزرتشت، از همگان خواست تا این درفش فرهنگ ایران را با بزرگداشت و برگزاری جشن و آیین نوروزی، بازگشت آفرینش به روشنایی‌ها و پاکی‌های آغازین آن جشن بگیرند.

متن پیام بهشید برخوردار در ادامه آمده است:

سپاس اهورامزدا را که شادی را برای مردمان آفریده است.

از اعتماد شما همکیشان فرهیخته و با اخلاق سپاسگزار و شادمانم. این فرصت که بیست‌وهشتمین روز از دوازدهمین ماه سال ۱۴۰۲ است را خجسته می‌دانم، نشان این خجستگی هم گاه‌ شمارانه بخواهیم بدان بیندیشیم، این است که در آستانه نوروزیم و بهار، سال نو و زایش بزرگ پیامبر آریایی اشوزرتشت مهر اسپنتمان که آن را به فال نیک می‌گیرم، باشد که سال ۱۴۰۳ بر همه همکیشان حتی می‌توان گفت، می‌توانم آرزو برد که بر همه ایرانیان و جهانیان سالی فرخنده و آکنده از شادی و بهروزی باشد و ما به همان‌سان دیگر مردمان جهان در این سال بکوشیم که به از آن باشیم که در سالیان پیش بوده‌ایم.

بنابراین از همه همکیشان می‌خواهم این درفش فرهنگ ایران را با بزرگداشت و برگزاری جشن و آیین نوروزی، بازگشت آفرینش به روشنایی‌ها و پاکی‌های آغازین آن جشن بگیریم و رهایی هستی را از چنگ تیرگی و سرما بزرگ بداریم.

نوروز باستانی و جشن زایش اشوزرتشت اسپنتمان بر همه همکیشان، ایرانیان و جهانیان خجسته باد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود و شادباش بهار بر بانوی فرهیخته، آزاده، و شجاع و آرزوی پیروزی و سرافرازی در هدایت سیاسی جامعه زرتشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15