جشن زادروز اشو زرتشت با آیین شاباش در نصرت‌آباد

جشن زادروز و پیامبری اشوزرتشت مهر اسپنتمان در میان زرتشتیان نصرت‌آباد با آیین جَشَن‌خوانی و سپاسداشت آتشبند درمهر برگزار شد.

این آیین با جشن‌خوانی موبد مالی آغاز و با سپاسگزاری از کیخسرو خدایار نمیرانیان، آتشبند درمهر، ادامه یافت. سپس آیین شاباش با گردانندگی مینا نمیرانیان و در پایان پذیرایی چاشنی و نان انجام شد. خانواده‌ی زندیان نیز به یاد پدربزرگ تازه درگذشته‌شان، روانشاد خدایار خدابخش رستمی، هزینه‌های نان، چاشنی و میوه گهنبار را به دوش گرفتند. انجمن زرتشتیان نصرت‌آباد از تمامی کسانی که در برگزاری این آیین همراهی کردند و نیک‌اندیشانی که با دهش خود یاری رساندند، سپاسگزاری می‌کند.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. پاینده باد ایران ☀️☀️ در پناه فره ی اهورایی یزدان یگانه باشید 🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *