لوگو امرداد

نام دهشمندان به کتابخانه اردشیر یگانگی منتشر شد

کتابخانه یگانگی 2کتابخانه‌ی اردشیر یگانگی فهرستی از نام دهشمندانی که با پیشکش کتاب یا کمک نقدی به این نهاد کمک کرده‌اند را منتشر کرد.

بر پایه گزارش روابط عمومی گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران، این فهرست مربوط به سال گذشته و از تاریخ اول فروردین‌ماه 1402 تا پایان 20 اسفندماه 1402 است.

1- گردآفرید مرادیان مبلغ 100/000/000 ریال معادل ده میلیون تومان بنامگانه روانشاد اسفندیار بهمن مرادیان به کتابخانه یگانگی و رستم باغ پیشکش کرد.

2- بابک سلامتی یک جلد کتاب ماتیکان 2 به کتابخانه اردشیر یگانگی پیشکش کرد.

3- سهراب اختری تعداد 27 جلد کتاب به کتابخانه اردشیر یگانگی پیشکش کرد.

4- خانواده خسروی یک جلد شاهنامه قدیمی و یک جلد صحافی شده شماره 8 تا 17 نشریه وهومن به نامگانه درگذشتگان خاندان خسروی به کتابخانه اردشیر یگانگی پیشکش کردند

5- همایون پشوتنی زاده 2/000/000 ریال معادل دویست هزار تومان به کتابخانه اردشیر یگانگی یاری‌رسانی کرد.

کتابخانه اردشیر یگانگی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران از دهش بانوی نیکوکار فرنگیس شاهرخ (یگانگی) بر روی زمین انجمن زرتشتیان تهران ساخته و به نامگانه روانشاد اردشیر یگانگی همسرشان نامگذاری و در سال 1340 خورشیدی به انجمن زرتشتیان تهران واگذار شد. کتابخانه یگانگی اکنون کتابخانه تخصصی دین، فرهنگ وتاریخ ایران باستان و یکی از به روزترین کتابخانه­‌های ایران است. این کتابخانه دارای بخش‌های موزه کتاب و اسناد، کارگاه مرمت کتاب و کتابخانه دیجیتالی است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-15