جشن اردیبهشتگان در بنیاد جمشید

جشن اریبهشتگان با باشندگی شاهنامه‌خوانان در بنیاد فرهنگی جمشید برگزار شد.

پسین  دوشنبه سوم اردیبهشت 1403 هم‌زمان باکلاس شاهنامه‌خوانی، جشن اردیبهشتگان در بنیاد فرهنگی جمشید جاماسیان برگزار شد. در این جشن باشندگان در کنار نشست هفتگی شاهنامه‌خوانی با بریدن کیک جشن اردیبهشتگان را گرامی داشتند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. درود و بسیار عالی.
    ولی کاش در مطالب بنویسید بنیاد روانشاد جمشید جاماسیان که احترامی به همسر و دیگر بازماندگان ایشان نیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *