هفته سلامت و جشن اردیبهشتگان در دبستان مارکار

دانش‌آموزان دبستان  دخترانه مارکار یزد روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جشن اردیبهشتگان  و هفته سلامت را گرامی داشتند.

در این برنامه شهریار مالی، پزشک زرتشتی فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق و آرتا شهزادی، پرستار زرتشتی، برای باشندگان سخرانی کردند و همچنین از دانش‌آموزانی که به عنوان سفیران سلامت بودند، سپاسگزاری شد.

در این روز، افزون بر گرامی داشت جشن اردیبهشتگان و هفته سلامت، جشنواره غذای سالم، نمایشگاهی از دست‌ساخته‌های خود دانش‌آموزان و نیز نمایشگاه کارآفرینی برپا بود که در آن نمایشگاه دست‌ساخته‌ها برای فروش به تماشا گذاشته شده بود.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. کاش ماهم اینجا درس می خواندیم به امید آن آن روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *