لوگو امرداد

نشست پرسش‌وپاسخ انجمن زرتشتیان تهران در مارکار تهرانپارس

7 14 1انجمن زرتشتیان تهران با همکاری هیات اجرایی مارکار تهرانپارس نشست پرسش‌وپاسخ را چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در این همایشگاه برگزار می‌کند.

در پی هماهنگی‌های انجام شده بین کمیسیون روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران و هیات اجرایی مجموعه مارکار تهرانپارس، نشست پرسش ‌و پاسخ‌ در مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

این نشست با باشندگی فرنشین و برخی دیگر از هموندان هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران و هیات اجرایی مجموعه مارکار تهرانپارس از ساعت 17:30 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1403 در این همایشگاه برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نشست، بیان گزارش درباره برخی موارد، با تاکید بر جستارهای بیشتر در پیوند با همکیشان ساکن تهرانپارس و همچنین گفت‌وگو و آشنایی با دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای همکیشان و پاسخگویی به پرسش‌های آن‌ها است. همکیشان علاقه‌مند می‌توانند در این نشست باشنده باشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود.
    بهتر بود نشستهای همگانی در روزهای تعطیل برگزار شوند.
    شدت ترافیک در ساعات ذکرشده خیلی زیادست. علاوه بر آن برخی مشتاقان مشغول به کار هستند.

    1. درود به جناب آرش دری.
      همکیس گرامی، فرمایش شما بسیار متین و پذیرفتنی است.
      اما در مورد این نشست پرسش و پاسخ با توجه به تراکم برنامه‌هایی که انجمن زرتشتیان تهران و به ویژه رئیس انجمن تا پایان اردیبهشت ماه دارد، تنها روز و ساعتی که توانستیم هماهنگ کنیم، همین پسین چهارشنبه بود.
      امیدوارم از این پس این امکان را داشته باشیم که این گونه نشست‌ها را در روزهای تعطیل برگزار کنیم تا رفت و آمد همکیشان ارجمند آسان‌تر باشد.
      چون همیشه از توجه شما به انجمن خودتان سپاسگزارم.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29