جشنواره خوراکی دبستان جمشیدجم؛ آموزش دوستانه کسب‌وکار

در روزی شاد و با انگیزه‌ی همکاری، دبستان پسرانه جمشیدجم میزبان جشنواره‌‌ی خوراکی بود و دانش‌آموزان درس‌هایی در زمینه روابط عمومی و مهارت‌های کسب‌وکار آموختند.

جشنواره خوراکی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با همکاری و مشارکت پدر و مادر دانش‌آموزان برپا شد. در این رویداد دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه کسب‌وکار آشنا شدند و در محیطی دوستانه لحظاتی شاد و ماندگار را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شد و دانش‌آموختگان بسیاری را راهیِ پایه‌های بالاتر کرد. هم اکنون دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *